Imorgon


Imorgon så kommer jag inte kunna uppdatera så mycket på dagtid
, men ska försöka. Kommer sitta i ett enda stort möte... ti hi. Snart får ni veta varför.


ÅH det spritter i hela kroppen. Jag kan förstå att det känns förjävligt att höra om min jäkla lycka i varenda blogginlägg, men tänk på att det är första gången på cirka 12 - 15 år som jag är LYCKLIG. Jag var lycklig i en period när jag fick min första häst, men det varade i kanske ett halvår innan stressen av allt runtomkring mig drog mig in.

Som det ser ut nu, så kommer jag inte behöva vara rädd för att min omgivning ska dra ner mig igen. Och det gör mig så lycklig. Äntligen, äntligen är det JAG, JAG, JAG som får stå på tapeten.


(Förlåt för alla dessa mystiska inlägg utan förklaring som bara skiner av lycka, men åh, önskar att jag kan skina ut lite till er med. Om det finns hopp för MIG, då finns det hopp för er med! <3)

Kommentarer
Postat av: Nossie

Jag blev så glad för din skull så att när jag skulle fylla i mitt namn i namnfältet råkade jag istället skriva "Åh", haha!

2011-02-28 @ 01:22:27
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: F

Det är så härligt att du mår så bra just nu. Du förtjänar all lycka och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det går bra dör dig idag :D

2011-02-28 @ 14:08:56
Postat av: Anonym

Tvärtom! Det är skönt att höra att du är lycklig. Du om nån förtjänar det!

2011-02-28 @ 16:47:41
Postat av: mary

vad det än gäller: LYCKA TILL!

2011-02-28 @ 17:15:58
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis! Du förtjänar lycka!

2011-02-28 @ 19:55:35
Postat av: anna

härligt att du mår bra, du förtjänar det :)

2011-03-09 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se