SLASH





GAH! Ni vet hur jag hatar att åka kommunalt, det är alltid något psycho som stirrar på mig som att jag hade näsan i pannan. Men nu idag när jag var på Odenplan så såg jag en unge med en asball mössa.

Den var svart med silvriga bokstäver längst fram, där det stod "SLASH". Sådan vill jag också ha!!! Coolt att en typ sju - åring gick omkring med den. Undrar om han vet vem namnet tillhör...


Har någon en aning om var man kan få tag på en?



Slash och Fergie (SEXIGT värre... fick nästan boner.)




Betydligt mycket bättre Slash med Andrew Stockdale (ni minns snubben som sög på min haka, haha!)


Kommentarer
Postat av: Amanda

SLASH, är min stora idol! Har både hans bok och Guns N' Roses bok :D jätte bra böcker om du vill läsa :)

2011-02-24 @ 19:06:54
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Haha! Jag har fotat Slash! :P Eller ja, sverige-versionen på halloween då, men ändå, coola bilder blev det :P

2011-03-03 @ 08:05:42
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se