Forrest Gump



ÄNDRING:
Forrest Gump går just nu på tv4+ (ja, jag har följt SVT och fyran som en galning för mer updates om Norge. Har suttit hela jävla dagen och tittat på Norges jävla premiärminister som blivit så utsatt av en sjuk reporter som ser ut att vilja sticka upp sin mikrofon i näsan på Stoltenberg. [Har ni sett det klippet?! När Jens Stoltenberg måste nästan trycka bort reporten och bara "sorry" för att någon annan reporter ska få en syl i vädret? Äckliga murvel...])


I alla fall. Var var jag? Juste. Ska kolla på film nu och försöka sluta grina. Jag vet varför det har tagit så hårt på mig, men det berättar jag först i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se