Inspiration!



Nu har jag så mycket inspiration att jag inte vet var jag är! Har skrivit nästan 20 sidor i min bok till, och mer blir det. Måste ut och handla lite mat och sådant först, och ta en ciggpaus. 

Ta tag i det du har ångest över NU! Läxor? Höra av dig till en vän? Dammsuga? Se över dina skattepapper? Gör det NU. Du mår så mycket bättre av det att göra det direkt istället för att ligga på kvällen och ha ont i magen för att du inte gjort det du borde ha gjort.


KÄNN INSPIRATIONEN FLÖDA FRÅN MIG TILL ER. Gör det IDAG, gör det NU!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu ska jag fan ringa det där jobbiga samtalet jag dragit ut på så länge, haha! Kraaam

2011-07-06 @ 15:13:11
Postat av: becky

Tack!!! Kul att se att inspirationen flödar.

Även här har det gått toppen. Tog tag i ett möte med en arbetskamrat så nu komemr det funka bra mellan oss o inga problem som man fick ont i magen av annars.

Skönt att reda ut! Ha en underbar dag!

2011-07-06 @ 15:50:48
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: anna

kändes lite som en bra spark i röven! jag tog tag i det där jag skulle göra och nu är jag himla glad! tack! precis vad jag behövde! love

2011-07-06 @ 20:09:03
URL: http://frken.tumblr.com
Postat av: Ronja

Thumbs up for you paris! :)

2011-07-06 @ 23:17:47
Postat av: mika

Jag som precis satt här och tänkte "ska bara läsa bloggar, sen städa", nu blir det städa direkt istället, tack! :D

2011-07-07 @ 11:36:30
URL: http://littlemissshortcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se