Anti - pro ana



Nu tänkte jag skriva ett inlägg, men jag raderade det. Varför? För att jag skrev ett inlägg som handlade om mat, och om vad jag åt idag. 

Dels får jag ångest för att jag inte vill ge ut "ana - tips", dels får jag ångest för att jag inte vill att ni ska tro att jag äter. Motsägelsefullt och bra, eller hur?

Sedan tänkte jag "what the fuck", skrev om det, deletade, skrev om, delete. Jag borde ju kunna skriva vad jag vill i min egen blogg, eller hur? Men det kan jag inte.


Jag vill bara att ni ska veta att det händer att jag går på McDonalds. Att jag äter glass. Att jag äter onyttigt. Och om jag kan göra det, och väga 47 kg till mina 175 cm, då kan ni det med. Ni kommer inte dö av det, jag lovar. Eller bli tjocka. Se till att njuta av livet och ät en konstig måltid, "för det är du värd" (á la Loréal - reklamen).

Kommentarer
Postat av: mb

starkt gjort/skrivet

2011-06-29 @ 22:46:43
Postat av: F

Älskar raden "Och om jag kan göra det, och väga 47 kg till mina 175 cm, då kan ni det med.". Jag stod för bara några minuter sedan och åt glass, vilket slutade med riktig rå-ångest. Men den där raden peppade lite. Tack så jättejättemycket.

2011-06-29 @ 23:37:17
URL: http://theskinnyone.blogg.se/
Postat av: L

Jag fattar inte? Du vill inte ge ana-tips tills oss som läser, men vill ändå att vi ska tro att du inte äter utan är "stark" som står emot mat? Men nu vill du berätta att du inte är så duktig som vi som läser tror? :S Kanske jag som är slow pga näringsbrist hahah

2011-06-30 @ 12:33:54
Postat av: Anna

jag önskar jag hade rumpa. Ack ja.

2011-06-30 @ 18:17:43
URL: http://heyrabies.blogg.se/
Postat av: pinkpanther.bloggplatsen.se

Bra inlägg!

:)

Klart det blir krånglingt i huvudet men, det är lite så att leva med äs.



Tror inte någon sominte haft de skulle förstå.

2011-07-01 @ 05:54:44
Postat av: Ellie

tyvärr har du nog blivit välsignad med en gudomlig kropp, för när jag äter vanligt väger jag 55 till 170 och kommer aldrig att väga ens mindre än 50 om inte jag drar ner ganska ordentligt på mina intag.

2011-07-01 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se