Folk som lägger sig i



Att folk har så lite för sig att dom måste lägga sig i mitt liv.

Har haft både vänner i verkliga livet och livet via internet som ska lägga sig i. Nu senast var det en kvinna som jag bara känner lite ytligt som mailade mig och ifrågasatte massvis om mitt liv. Ja, jag skrev ifrågasatte, för det var väldigt många frågor i stil med: "skulle inte du..." och "varför har du inte...?"

Vad fan har hon med det att göra? Ursch, jag blir så upprörd över folk som inte har något liv. Varför bryr man sig om andra? Lägg ner energi på att leva ditt egna liv istället.

Kommentarer
Postat av: Annica H

Du, det är bra att du skriver sådant, andra kanske inte inser att de ifrågasätter hur du lever ditt liv.

Det jag vill är att du ska må bra, oavsett om du är "tjock" eller "smal". Ta hand om dig bara :)

Kram

2011-06-19 @ 17:49:59
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com
Postat av: ch

de kanske inte förstår att det ifrågasätter men det är ack så jävla jobbigt nä de bryr sig. så jag fårstår din känsla och frustration. man vill inte bli konfronterad för sitt handlade! ha du sagt till henne att du inte vill ta emot sånt där

2011-06-19 @ 18:10:26
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: L

Förstår vad du menar, och det är jobbigt att bli ifrågasatt. Jag hoppas förresten att du har läst mitt mail? Hoppades verkligen på att få svar av dig.

Ta hand om dig!

2011-06-19 @ 19:46:17
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-06-26 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se