Frågestund!





STOPP.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tävlade du med dina hästar? :)

2011-06-16 @ 18:47:41
Postat av: Paris

inte längre. har dock tävlat internationellt med en av mina hästar :)

2011-06-16 @ 18:59:23
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Nea

Diggar din musiksmak. Men vad anser du om den svenska musikscenen?

2011-06-16 @ 19:19:51
Postat av: Anonym

Pluggar du eller jobbar du?

2011-06-16 @ 19:22:44
Postat av: malin

Om du fick välja frisyr, färg och klippning - hur skulle du vilja se ut då?

2011-06-16 @ 19:25:36
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Paris

Nea: svårt att säga. Swedish House Mafia är ju grymma, det måste man ge dom, men annars gillar jag inte svensk musik generellt. Har du något tips?

2011-06-16 @ 19:39:38
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Paris

anonym: varken pluggar eller jobbar. tjänar pengar på bloggen just nu, och snyltar på folk som erbjuder mig en soffa.



malin: oooh, svårt. hade nog gärna velat vara superblond, tänk Holly Madison. Hennes hår hade jag gärna velat ha! :)

2011-06-16 @ 19:44:21
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Nea

Okej, jag håller delvis med. Själv är jag insnöad på lite äldre musik som Eldkvarn och Imperiet (Thåström rent generellt, vilket kan rekommenderas!). Men dagens svenska utbud känns tämligen fattigt. Men intressant att höra vad du tyckte!

2011-06-16 @ 19:56:04
Postat av: o

skulle du kunna skriva vad du har ätit, typ matdagbok? saknar dina matdagböcker, haha :(

2011-06-16 @ 19:56:06
Postat av: M

Tänker du börja plugga igen till hösten? Och vad har du annars för framtidsplaner?



Är du singel? :)

2011-06-16 @ 19:56:46
Postat av: Anonym

vad tycker du om mörkbrunt hår, tjockt och långt som är väldigt platt och ingen frisyr alls. tycker du att man ska låta det vara så eller göra någon frisyr? i så fall vilken? du verkar vara duktig med styling och så :)! Kram du är bäst!!

2011-06-16 @ 20:00:45
Postat av: Mathilda

Vilket livsmedel kan du absolut inte äta (på grund av anorexin) ?



Föresten.. älskar din blogg.. har läst den i ca 1,5 år, och kikar in här nästan varje dag :)

kram på dej

2011-06-16 @ 20:06:21
Postat av: Natalia

bästa tips mot godissug? :D



(beundrar dig något otroligt förresten.)

2011-06-16 @ 20:08:17
URL: http://sparklebabyy.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Hej Paris!

Jag tycker om att läsa din blogg för du verkar vara en sån fin och klok tjej och dina inlägg är alltid intressanta och bra! (har läst din blogg jätte länge) Men för ganska länge sedan (förlåt att jag drar upp det nu efter så lång tid) men då skrev du ett inlägg om att man inte borde skänka pengar till Pakistan bara för att det finns terrorister där, men det finns ju en massor av oskyldiga människor där också, media ger oss en felaktig bild av dessa länder. Ville bara säga det! Sköt om dig! Jag håller tummarna för dig! KRAAAAAM <3

2011-06-16 @ 20:23:39
Postat av: Hanna

Heeej Paris!!

Vad är der för kronisk sjukdom du lider av?

Kram

2011-06-16 @ 20:25:37
Postat av: Karin

Kan inte du lägga upp fler bilder på dig själv, och t.ex. kläder du har?



Hur mycket tjänar du på bloggen?

kram

2011-06-16 @ 20:28:08
Postat av: Ella

Håller du på med någon fysik aktivitet? Förut red du, gör du det fortfarande? HAr du kvar dina hästar? Vad gör du på dagarna, eftersom du varken jobbar eller läser? Bloggandet kan ju inte ta hela dagen!

Jag har också anorexi, är någonstanns mittemellan frisk och sjukligt sjuk. Vet inte om jag vill bli frisk. En del av mig, 40%, vill blir frisk medans större delen av mig vill vara smal, alltså sjuk. Hur gärna vill du bli frisk? När man läser din blogg får man lätt uppfattningen att du har gett upp, att du vill vara sjuk. Stämmer det?

2011-06-16 @ 20:28:23
Postat av: ebba

Vad är det bästa du vet i livet?

Och vart skulle du helst av allt vilja bo om du fick välja hur som helst? :)

2011-06-16 @ 20:33:55
Postat av: Linda

Vad gör du när du hamnar i svacka, alltså när du är på sämsta möjliga humör?

2011-06-16 @ 20:37:37
URL: http://liunder.blogg.se/
Postat av: -

går man ner i vikt om man äter 1000kcal varje dag?

du sa ju att när du tappade som mest vikt så åt du lite men väldigt onyttigt. vad kunde det vara för onyttig sak?

2011-06-16 @ 20:44:12
Postat av: Ida

Har du fortfarande din häst/ar kvar?

Kan man inte få veta lite mer om dem? :)

2011-06-16 @ 20:54:38
Postat av: Paris

Nea: var e vargen, var e vaaaargen ;)



m: jag är jättesingel, så ragga på haha ;)

2011-06-16 @ 20:58:41
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Nea

Creds till dig! Let´s go back to the 80´s och glömma allt vad matproblem heter! ;)

2011-06-16 @ 21:30:47
Postat av: ullis:)

försöker du gå ner i vikt, gå upp eller stanna kvar? är du nöjd med din kropp? varför bloggar du?



:)

2011-06-16 @ 23:12:23
Postat av: nathalie

hur trivs du med din längd? tycker du det är snyggt med långa tjejer? använder du klackskor själv? :)

2011-06-17 @ 02:45:59
Postat av: Paris

O: absolut, det kan jag göra :)



anonym: rakt och "naturligt" är det bästa tycker jag. dock brukar jag alltid ha i mousse i hårbotten och sedan föna det, för att få volym :)



2011-06-17 @ 08:21:01
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Paris

Mathilda: ooh, tack så mycket för att du tycker om min blogg! :) pasta, ris och potatis har jag svårt för, äter det ej.



kram!



Natalie: ät det, men med måtta! :P



Kornelia: kram på dig kloka människa! <3

2011-06-17 @ 08:23:45
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Paris

Hanna: det vill jag inte svara på :) kram!



Karin: kanske och det sista vill jag inte svara på. Kram!



ebba: att skratta är det bästa som finns och jag skulle vilja bo någonstans i typ Italien. Gillar mentaliteten där!



Linda: tänker på att andra har det sämre, när det gäller ätandet så kan jag tänka typ "men titta på Egoina, hon kan ju äta så det kan jag med". Ta tag i saker direkt också, ett av mina bästa tips.



-: åt väldigt mycket McDonalds och väldigt mycket glass. Ja du KAN gå ner i vikt av 1000 kalorier om dagen, beror på hur du rör dig och vad du väger i dagsläget.



ida: ja det har jag. vad vill du veta? =)



ullis:): borde gå upp i vikt. nöjd är jag väl egentligen, man får tänka på andra som inte har ben eller armar. Jag har en kropp som funkar (typ).



Jag bloggar för att jag tycker det är kul och för att det hjälper många.



nathalie: det är jättesnyggt med långa tjejer! jag är faktiskt inte längst i min kompisgrupp och skulle gärna vilja vara längre. ja jag går med klackskor och gärna höga :)



2011-06-17 @ 08:35:36
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: cissi

Hej Paris! Din blogg är underbar och du skriver otroligt bra och gör så att man fastnar och vill läsa mer och mer! Kollar din blogg flera gånger om dagen :) nu till mina frågor: hur gammal är du? Hur länge har du varit sjuk i anorexia? Får du någon hjälp som typ samtal regelbundet?



Jag är också sjuk i ätstörning ( tycker det låter så hemskt när mM säger anorexia så använder ätstörning haha ) och jag känner att jag verkligen inte vill bli frisk, är på behandling och så men dom kan inte få mig att ändra mig.. jag är 170 cm och väger 51 och det tycker inte jag är så speciellt lite, så jag förstår dom inte. Vad tycker du är lite för en längd på 170 cm?



Kram! <3

2011-06-17 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se