Modebloggare



Ja, jag vet att jag bara klagar och är bitter, men det är ju det ni älskar med mig? Höhö. Nej skämt åsido, det mesta jag skriver är skrivet så att man ska ta det med en nypa salt. Eller en klackspark.

Bara därför ska jag skriva en lista på det som är mest irriterande just nu. Gör det ni med, jag vill läsa!


1. Modebloggare. Fy FARAO vad jag avskyr dom. Alla dessa bilder på kläder och smycken och skor. BORING!
2. Modesajter. Typ Nelly.com. Hur fan orkar man sitta och nätshoppa? BORING!
3. Vädret idag. Ena sekunden varmt, nästa ser man ut som en idiot eftersom man går med klänning i spöregn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller heeeelt och hållet med dig! Gör la en liten lista jag med:



1. Killar som är hur gulliga som helst till en början och sedan enbart ute efter sex.

2. Tjejer som springer runt på stan med leggins och magtröja/vanlig tröja som inte täcker rumpan. Så fult..

2011-06-14 @ 20:07:52
Postat av: Anonym

Kommer inte på någon tredje... hahaha

2011-06-14 @ 20:08:29
Postat av: Yrr

1. Min ipod vägrar ha samma namn på spellistorna som jag vill. "Sommar" bli "playlist 3" osv, sjukt störigt.

2. Jag hittar inte min bästa sportbh.

3. Människor med fula skor.

2011-06-14 @ 20:40:38
URL: http://yrr.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Mat, att man behöver äta över huvudtaget. Att man vill stå emot men ändå tillslut faller dit och äter ändå.

2. Små äckliga fjortisar som sminkar sig och springer runt och ser ut som horor och tror att dom är något. Så otroligt patetiskt..

3. Huvudvärk! Att den vägrar gå över..

2011-06-14 @ 20:49:58
Postat av: Paris

anonym: åååh vad jag håller med på punkt två! skitfult.

punkt ett, vet du, alla killar vill samma sak generellt. Ta det som en komplimang att dom vill ligga men ha i åtanke att det oftast är det enda dom vill :)



Yrr: hade fan samma problem med min ipod!!! WTF liksom. Fast min sade "On the go" till alla av någon anledning.



Anonym: tycker mest synd om dom stackarna. Något kan ju inte stå rätt till när man springer runt i högklackat som sju - åring. Det är tragiskt.



Huvudvärken kan bero på att du inte dricker tillräckligt :) när man dessutom inte äter så får man inte i sig någon vätska via mat, så det gäller att dricka mycket :)

2011-06-14 @ 21:30:52
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, håller med dig miss P.! Speciellt på första och andra punkten. Eller på den tredje också förresten... I meeean: VEM gillar skitväder?

My List:

1. Folk som SITRRAR på en i tunnelbanevagnen/på bussen. VAD ÄR ERAT PROBLEM??

2. Stureplansfolket + stureplan...eww. Bort me skiten förfaaaan!

3. "Lyxhem till salu"...Förstår inte vitsen me såna program? Dom finns typ ba för att irritera folket.

2011-06-14 @ 21:33:27
Postat av: Paris

hahahahahha fyfan vad jag skrattade åt din kommentar anonym :D hatar allt på din lista också!

2011-06-14 @ 22:20:34
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: C

Håller så med dig!



1. Min fruktansvärt svullna mage, den är otroligt jobbig!

2. Mitt redbullberoende , jag dricker flera stycken om dagen och de är inte billiga direkt ...

3. Min äckliga finne på kinden som aldrig vill försvinna!

2011-06-15 @ 02:02:27
Postat av: Alina

fast jag tror att många av dina läsare är just modebloggare haha

2011-06-16 @ 02:20:48
URL: http://alinah.se
Postat av: Alma/Mio

1. Hatar att det fortfarande inte finns bra operationer för transsexuella killar (tjejer som vill operera sej till killar).

2. Hatar att livet är så meningslöst, det känns så himla onödigt att leva typ, men ändå gör man det.

3. Hatar hur jag ser ut (och hatar att jag gör det för det är löjligt och onödigt).



Och jag hatar så mycket annat.

Förlåt om jag är för seriös, jag stör mej såklart också på "små"saker som tex fjortisar, men det är inget stort problem enligt mej, det finns saker i denna värld som är så viktigare att bry sej om än just det.

2011-06-18 @ 02:25:41
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se