Slemmiga människor



Eller cheesy people, whatever you prefer... att man inte skäms? Alltså nu pratar jag folk som kommentarer saker både på gatan, på krogen eller på forum så som Facebook.

Typ... "du är det vackraste som mina ögon legat på", "en ängel har fallit från himmelen", ja you get the picture! Tänk er in i den situationen: du går fram till en snygg kille och du säger: "var din pappa tjuv? För han har stulit alla stjärnor och satt dom i dina ögon..."


Jag får på riktigt gåshud av bara tanken. Blir äcklad av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Thinoholic

Oh yeah!

"Dina tänder är som stjärnor. Gula och långt ifrån varandra". <33

2011-06-13 @ 19:37:09
URL: http://Thinoholic.devote.se
Postat av: Paris

hahahaha! den ska jag använda nästa gång jag får höra något om "stjärnorna i dina ögon". Haha!

2011-06-13 @ 20:02:22
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: nossie

HAHAHAHA dog av skratt nu. speciellt åt thinoholics kommentar

2011-06-14 @ 01:08:28
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Paris!

Skulle inte du kunna lägga upp ett matchema för en som vill gå ner i vikt och inte tränar?

2011-06-14 @ 08:39:28
Postat av: Anonym

Åh ja det skulle vara fantastiskt med ett matchema!! Iförsej så går jag promenader och gör lite styrkeövningar typ sit ups ibland :)



Älskar din blogg!

2011-06-14 @ 17:29:40
Postat av: Anonym

Fast gör bara ett matchema om du verkligen vill, känn ingen press!<3

2011-06-14 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se