Burberry Prorsum



En jävla massa skit, men ändå några få guldkorn... här är mina favoriter:


Byxorna

Allt utom bältet (och då är jag ändå hyffsat generös...)

Gillar allt, älskar klänningen och kombon ljus skinnjacka. Snyggt!

Allt är görsnyggt.

Hade jag vågat hade jag haft på mig detta. Så coolt.

Samma gäller denna...

Så här får gärna min kille klä sig, minus skorna. Skitfula skor!

JACKAN <3

Så här ska min kille se ut. Till och med blonderat hår...

Det här KOMMER jag ha på mig i vår. Så snyggt, äkta min stil med blommigt/sött och sedan bryta av med rock, nitar eller läder.

Kommentarer
Postat av: THINOHOLIC

Wow, snyggt.

Älskar skinnjackorna och alla färgglada clutches.

Skinnbyxorna var också jäkligt häftiga, men tvivlar på att jag hade vågat ta på mig likadana. :)

Kram

2011-03-27 @ 18:45:06
URL: http://thinoholic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se