Kille


Nu har jag lite pirr i magen faktiskt. Är på väg hem till en kille just nu, hihi... amerikansk fotbolls - spelare, spelar på elitnivå... skitsnygg (tycker jag då alltså).


Oh, och imorn ska jag på dejt med en liten "lokal" rockstjärna, hur coolt är inte de?!

Ärligt talat så får vi se om jag orkar ta mig till den där fotbollsspelaren, är så sjukt trött och sliten och då vet man liksom redan från början att förutsättningarna inte någe bra. För varför ska jag slösa på hans och min tid med att sitta där och gäspa liksom?



Vi hörs imorn bloggisar, så får ni veta om jag orkade haha! Stor varm kram till er, och god natt finisar!!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hoppas du hade kul! :)

2011-03-05 @ 10:59:14
URL: http://alie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se