Lista

När vaknade du imorse?

Typ klockan fem

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

"Helvete, inte igen... hoppas att jag kan somna om"


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

inte imorse.


Vilket humör är du på?

bra faktiskt, för en gångs skull!


Vad har du på dig just nu?

O - M - G. Ni kommer aldrig tro mig, men en juicy dress och min fjällräven jacka.

 


Har du ont någonstans?

tog nyss två alvedon mot min huvudvärk.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

sitter fortfarande och gnager på mitt päron haha!!


Hur mycket var din senaste lön på?

vågar jag säga det? runt 25 000.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

ett paket cigg.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Google.se

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

just exakt nu ska jag ut och ta en cigg, sen sätta på Shrek och glo på den och somna.


Vilken är den första låten du sätter på idag?

deet är radion som är igång, och det är 106,7. Annars på mornar är det mötely crüe som gället

 

Varför ska man läsa din blogg?

för att jag forhoppningsvis ger hopp och tips tll folk


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

ingen aning... så bra minne har jag inte hahah!!

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

idag har jag fått komplimanger för mitt ansikte, min kropp och att jag är rolig.

 

När fotade något senast, och vad?

oj. såren, ni vet dom jag rev upp förra natten.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

nej, hatar att göra av med pengar. idag har jag lagt ut exakt 40 kronor på cigg.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

köksbordet.


Vad tror du att klockan är?

som den var, runt sex halv sju.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

"varför har du så stora bröstvårtor, alex schulman?"


Kommentarer
Postat av: thinoholic.devote.se

Sv: Såg din kommentar nyss, tack tusen gånger om!! Vilken ära, verkligen! :D

2011-03-06 @ 18:32:37
URL: http://thinoholic.devote.se
Postat av: Sara

Och vad får du lön för då? Jobbar du?

2011-03-06 @ 21:47:29
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Haha, jag vaknade också vid fem i morse. Tänkte "jäklar vad mörkt det är", klev upp gick på toa och kollade på klockan. Tänkte "Ah HELL NO!" och kröp ner under täcket igen :P



Äh, vad fan, jag svarar på några till också, om det är okej ^^



Vilket humör är du på?

Skitbra, har haft en sjukt rolig helg =)



Vad har du på dig just nu?

Kan Dee-linne och trosor



Hur mycket var din senaste lön på?

Oj, det måste ju ha varit när jag hoppade in som lärarvikarie några dagar. Vad kan jag ha tjänat då? 3-4 tusen?



Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Mjölk, blöjor och kattmat. Spännande va? :P



Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Mitt staffli och några canvasdukar.



Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

"Paris, vill du leka med mig när jag drar till Stockholm i sommar?" ;)

2011-03-06 @ 22:08:25
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Nossie

Kan inte vi ta en cigg och somna till Shrek ihop istället? Precis vad jag vill göra just nu... (sömnproblem). XD



Vågar du lägga upp bilderna på såren föresten? Hur lätt får du blåmärken?

2011-03-07 @ 00:37:49
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se