Provocerande inlägg


Jeez, läste precis en tjejs blogg, så här hade hon skrivit: "Här i Sverige har vi tagit the stupidness till en helt ny nivå, här blir vi gravida vid 14, stackars barn… Och stackars retarded brud som sen inser att det inte var den killen hon skulle leva livet ut med! Och sen att sånna tjejer ska bli förebilder för andra.. :/ SERIÖST jag var fan oskuld tills 16, skulle aldri ens kunna tänka mig att ja skulle ha en unge när jag var 14 herregud!!"


Jag har fan inte ens tänkt på det på det sättet, men det är ju sant?! Jag var fan oskuld till jag var... 17? Fatta en UNGE vid 14, vilken jävla slampa man måste ha varit?

Kommentarer
Postat av: Linda

varför får du betalt för att blogga? Är det för din typ av blogg drar många läsare?

2011-03-23 @ 15:17:01
Postat av: Anonym

tjänar pengar för att jag har så många läsare, ja! Har runt 3000 per dag just nu :)

2011-03-23 @ 15:28:45
Postat av: Simone

Jag var oskuld till 18...tycker absolut inte det var sent. Fattar inte hesten att alla ska göra det så fort så möjligt. Och att få barn vid 14 ÄR dumt.

2011-03-23 @ 20:46:38
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: selena

hahaha shit, så jävla sant asså

2011-03-24 @ 00:01:32
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Niccie

Hmm, jag förlorade oskulden vid 14. Lät pojkvännen vänta i 2 månader för att se om han var seriös eller inte...

Är jag en slampa då? If so, high five! Haha!

2011-03-24 @ 02:44:28
URL: http://nickokick.blogg.se/
Postat av: Ania

Fast det är väl ändå lite farligt att endast utgå från sig själv? Alla är ju olika individer. Själv var jag oskuld fram tills jag var 20 - så i så fall får jag kalla både dig och hon som skrev inlägget för slampa eftersom det enligt mig var för ungt att vara 17 bara? Eller?



Man mognar olika fort och varför dömma de som gör andra val än man själv gjort, egentligen? Dock ÄR det ju dumt att bli gravid innan man ens gått ut högstadiet, men tja, gjort är gjort... Jag hoppas socialen i hennes kommun gör sitt jobb (om det är Micah inlägget handlar om alltså)...

2011-03-24 @ 09:49:50
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: mb

vet inte om jag håller med om att det är slampigt att få barn vid 14 års ålder, men smart tycker jag inte det är. alltså.. det finns fall där de blir gravida efter första gången och ja.. då är de väl inte slampor? tycker det är lite tråkigt att man ska kategorisera människor sådär, för speciellt vi som självskadar vet att det ofta finns en anledning till att man gör på ett visst sätt. och råkar någon persons självskadebeteende vara att de ligger mycket så.. är det bara synd. för det betyder troligen att de på något sätt söker bekräftelse eftersom att de inte får det hemma eller någon annanstans och också att de har dålig självkänsla eller dåligt självförtroende.

hur som helst, jag menar bara att man inte ska vara så snabb att döma, men jag tycker för barnens skull att man ska vänta med att skaffa barn åtminstone tills man har en stabil ekonomi.

2011-03-25 @ 07:59:35
Postat av: malda

HAHAHHAHAHA DU ÄR FAN DUNDER ! förutom anorexian då x) <333 hoppas du blir bättre :) elr bättre och bättre...ja hoppas att du inser att du är vacker precis som du är ;)

2011-03-26 @ 15:26:39
URL: http://emmiochmaldish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se