Saker jag får panik över



1. När jag är osäker på om jag har pengar på kortet eller inte. Den där svettiga minuten innan det piper till och "godkänt" lyser - det är som sjätte graden av Dantes helvete.

2. När folk ringer på min dörr, oanmälda. Två av mina pojkvänner har gjort det: det gör dom aldrig om igen. Och om någon okänd ringer så smyger jag sakta därifrån - jag får hjärtklappning och smyger på tå (som att dom hör mig).

3. När jag har något jag MÅSTE göra men har för mycket ångest för att göra. Till exempel: måste ringa skatteverket. Men jag kan inte. Helt omöjligt. Det har gått tre veckor nu (ja, peppa mig!!!).

Kommentarer
Postat av: selena

de e tre saker jag också får panik över!!

2011-03-28 @ 15:25:50
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men kanske dags att ta tag i ditt liv och utmana dig själv lite! För att utvecklas måste man göra läskiga saker! Gör det nu! Gör det bara!

Sluta skjut upp saker. Det är bara högstadieelver som gör sådant.

2011-03-28 @ 15:26:59
Postat av: Alexandra

Haha jag får panik över exakt samma saker :/

2011-03-28 @ 15:29:19
Postat av: Belle

Känner igen mig alldeles för väl :p

2011-03-28 @ 15:49:16
Postat av: Mandi

Kan hålla med om trean! Kännde det senast idag för jag lärade ringa till Arbetsförmedlingen. Det var bra att jag gjorde det! För annars hade jag blivit av med pengar ;) Kom igen nu, you can do it!

2011-03-28 @ 16:05:42
URL: http://supermandie.webblogg.se/
Postat av: Nossie

Ettan är så typiskt mig, haha!

2011-03-28 @ 18:17:59
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se