Shopping




Tänkte tipsa lite om min stil och var jag köper grejer.

Just nu springer jag runt med smycken (speciellt ringar då) från Ur&Penn. Kan inte nog tipsa om den butiken. Smyckena påminner om Kenzas för Guldfynd, men kostar en fjärdedel. Och det är INTE skitkvalité som ni säkert tänker nu. Titta till exempel på denna, denna och denna. Den i mitten kostar liksom 20 spänn? Så supertips!

Billig shopping, titta på H&M. Men inte deras webbshop, den suger... den enda H&M jag själv gillar är den på Hamngatan, bredvid NK (btw, hittar i princip aldrig något på NK, förutom Ralph Lauren. Men senaste kollektionen var inte bra gjord så - nej tack! Då är PK - huset bättre).


Nelly kan man hitta en del schyssta pjucks. Jag menar, spana in dessa. Och för inga pengar alls egentligen.

Väskor köper jag i princip alltid på Louis Vuitton, men aktar mig jävligt noga för att köpa något som skriker "märke". Älskar Balenciagas väskor och även Mulberry.





V a d  v i l l  n i  m e r  v e t a ?

Kommentarer
Postat av: sam

bara utav ren nyfikenhet..... vad tycker du om kenza?? fan va framgångsrik hon verkar vara alltså! och SÅ UNG dessutom! hon verkar vara helt perfekt ju. dessutom gullig, snäll, inte alls egocentrisk (eller ja kanske lite men på ett positivt sätt), skitsnygg osv.beundrar nog henne även om jag är nästan 10 år äldre :D

2011-03-10 @ 04:32:24
Postat av: Paris

ja vad ska jag tycka haha :) i bloggen verkar hon va go och gla' men när man träffar henne ute så är det en divig brud som kollar snett på en.



men jag känner henne inte och följer inte hennes blogg så jag kan inte säga nått direkt om henne :) håller med om att hon verkar vara en supertjej när man läser hennes blogg!

2011-03-10 @ 06:40:25
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: sam

jaså.... gu va TRÅKIGT med sådana människor. hoppas det bara är en sida hon klistrar på då hon e ute.

2011-03-10 @ 15:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se