Funkade inte att blogga??


Jag har försökt att blogga och fick nu ett meddelande som sade att det inte funkat för många.

Men jag lever i alla fall och frånvaron var inte frivillig, hehe!
Just nu lever jag livet med massa dekandenta människor och jag kan inte säga annat än att jag älskar det. Om jag skulle berätta om allt skulle ni inte tro mig, så ni får ännu ett lummigt inlägg som ni kan hata mig för, haha.


Nej men en massa jäkla kramar till alla er som mailat och frågat hur jag mår, jag mår jättebra men sitter inte så mycket vid datan nu heller med detta fina väder! Men kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: anonym

Ville bara säga tack för att du finns, och för att du gjort denna bloggen. Jag är 14 år och har haft grova ätstörningar i över två år och din blogg inspererar mig till att fortsätta kämpa. tack för allt!

2011-05-10 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se