"Jag är så ensam"



Anledningen
till att jag inte skriver så mycket om min ensamhet eller min anorexi längre är att jag är trött på alla dessa bloggar som skriver om det.

Vi måste börja inse att vi inte är ensamma om att vara ensamma. ALLA är ensamma. Varför klaga på det? Säg den person som mellan 10 - 25 som inte känt sig ensam någon gång.


Jag orkar inte skriva om det längre. Jag är ensam. Du är ensam. Jag har problem med maten, jag har problem med föräldrar, jag har problem med boende, jobb, karriär, pojkvän, familj, vänner. ALLA har det redan, så varför ska jag sitta och klaga på det? I'm tired of feeling sorry for myself.

Kommentarer
Postat av: Skywalker.

så jävla sant.

2011-05-18 @ 16:30:07
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: Ellis

Ditt förra inlägg gick inte att kommentera på, men jag tycker att Kestine r en bra pollenmedecin, rätt dyr iofs men lätt värd pengarna, för mig hjälper den på 20 minuter och i typ 3 dagar även om det bara sår en dag på paketet..

2011-05-18 @ 18:19:10
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagarna går upp och ner...såär det bara...styrkekramar!!

2011-05-18 @ 21:29:00
Postat av: nj

WORD.

2011-05-18 @ 22:12:44
Postat av: selena

du har så rätt. verkligen. men ibland måste man få ur sig tankar,känslor och funderingar över det man är med om varje dag.. eller något som en gång varit. Tillslut blir de för tungt att "bära" på allt själv. Bloggen tycker jag är enormt bra val om man inte har någon annan att prata ut om allt med. Hade jag inte haft bloggen, vet jag faktiskt inte om jag orkat.. någonting i mig vill bli frisk, någonting i mig vill bara fortsätta. jag säger inte att jag har just anorexi eller någonting. men en ätstörning har jag men har dock inte fått det bekräftat av någon läkare då jag inte ännu vågat ta tag i mina problem.



kram på dig.

oavsett de du skriver om, så är de endå intressant.

du skriver fint och intressant. har följt dig väldigt väldigt länge..

2011-05-18 @ 22:33:07
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: alexandra/ My life in hollywood

sorglit men sant, manga som har samma problem.

2011-05-19 @ 08:19:39
URL: http://solomag.se/losangeles
Postat av: lovisa

Vad tycker du om att Kissie (photoshopar sig)/har blivit så smal?

2011-05-19 @ 15:57:18
Postat av: lvoisa

Vilken av dina föreldrar trivs du bäst med? )Jag tror att du nämnt det men inte säker.) Varför?

2011-05-19 @ 16:01:54
Postat av: J

På sätt och vis är det bra att du tänker så, ingenting blir bättre av att tycka synd om sig själv. Men alla har nog sina anledningar till att skriva. Jag gör det för att det är som terapi för mig att skriva, andra kanske gör det för att bli peppade medan vissa vill ha sympati. Vet inte vad jag ville få fram egentligen, jag är lite överanalytisk och svamlig ibland.

2011-05-19 @ 16:29:34
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: Jannica

Ibland beh man skriva av sig ju :) Det är inget fel att känna sig ensam, även den med mest vänner/familj kring sig känner ensamhet någon gång, det är mänskligt. Men förstår vad du menar. Hoppas att det är bra med dig i övrigt! Kram

2011-05-19 @ 16:43:48
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: hola

right on spot!

2011-05-19 @ 18:21:37
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

så känner jag också..

2011-05-19 @ 21:36:19
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du låter mer positiv i bloggen på något sätt :) Det gillar jag! :)

2011-05-25 @ 15:22:42
Postat av: mathilda

Du är för jäkla bra. Tack.

2011-05-25 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se