Mardrömmar


Jag drömmer så fasansfulla mardrömmar att jag vaknar mitt i natten.

Vaknade inatt vid halv två efter att ha blivit jagad under ett upplopp, det var ett enormt gängbråk och jag hade två småtjejer med mig som jag var tvungen att skydda. Jag kastar mig över en mur och reser mig för att ta emot en av tjejerna, och hör ett skott. Med en chock inser jag att jag blivit träffad rakt i halsen och kan inte andas längre, samtidigt inser jag att polisen ännu inte kommit och ingen kan ringa ambulans. Jag kommer dö.


Då vaknar jag av att jag försöker skrika men hela halsen är sammansnörd.
Jag är trött på mardrömmarna!

Kommentarer
Postat av: Tillan

me2, drömmer mardrömmar varje natt och vaknar alltid klockan 5 på morgonen.

2011-05-11 @ 09:06:17
URL: http://snyggtillan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Jag sökte på lite bloggar och kom in på din.

Reagerar starkt på det du verkar vilja få fram i den här bloggen. Vad är ditt mål egentligen? Enligt din rubrik så är det "kampen mot anorexi" men jag undrar om det verkligen är det du håller på med? Det känns snarare som en proana-blogg där du snarare uppmuntrar ett anorektiskt beteende än avfärdar. Tänk på att du är en förebild som bloggare, vad du än skriver om! Jag säger det inte av elakhet utan av medkänsla!



Gör det dig friskare att blogga här, eller håller det kvar dig i sjukdomen? Kämpa på!

2011-05-11 @ 09:49:21
URL: http://emeliekarlsten.blogg.se/
Postat av: sanna

jag drömmer också ofta mardrömmar. men inatt hängde jag hela natten med bruce willis. inte helt fel om jag får säga det själv :D

2011-05-11 @ 10:58:16
URL: http://bolyl.blogg.se/
Postat av: Celiné

En sak som jag tror på är att drömmar har en speciell mening. Bli inte skrämd nu men mardrömmar kan vara tecken på att nåt hemskt kmr hända dej... :( jaja, tänkte bara du skulle få lite perspektiv på dina drömmar (a)

2011-05-11 @ 11:31:13
Postat av: Nea

Om man drömmer att någonn dör så förlänger man livet för denne, alltså förlängde du ditt liv i natt =)



Kram

2011-05-11 @ 23:21:20
Postat av: martina

avskyr mardrömmar, känner igen mig lite här, brukar ofta drömma om att någon slår ner mig och sen sätter en pistol framför mina ögon och sen skjuter mig. antingen i hals eller huvud och så ligger jag där, känner blodet, lever fortfarande (?) och måste ligga kvar där och bli lämnad. är det något jag avskyr så är det mardrömmar, haha. hoppas du blir av med dina snart :) xx

2011-05-13 @ 16:01:40
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se