Jag behöver en bitchslap



På riktigt. Bitchslapade mig själv mentalt för en stund sedan.
Mitt ex har skaffat drömbilen deluxe. Min ultimata sportbil. Den med stort D. Ja ni fattar.

Grejen är att jag inte har någon kontakt med den killen för att han är alldeles för ostabil psykisk för mig, vilket får mig att må dåligt, därför har jag exkluderat honom ur mitt liv. Och för en sekund när jag såg att han skaffat MIN bil, så tänkte jag "åh... ska jag kanske...?"

Jag tänkte alltså på fullaste allvar (i en sekund, men ändå) att jag skulle bli vän med honom igen. Enbart för att få köra den bilen.


FAN VAD JAG SKÄMS ÖVER MIG SJÄLV. Så jävla hemskt tänkt. SÅ. JÄVLA. HEMSKT. Jag lovar, jag skäms som en hund för att jag tänkte det i ens en sekund.

Kommentarer
Postat av: hanna

vore typiskt mej att tänka samma tanke så ta det lungt

2012-01-29 @ 20:36:27
URL: http://supersweetlikesugar.bloggplatsen.se
Postat av: JL

Haha, Jag erkänner också, skulle kunna göra samma grej, men låtsas att jag inte visste om blien såklart! Men jag äääälskar bilar så det e ett undantag!

2012-02-04 @ 16:58:39
URL: http://healthforever.blogg.se/
Postat av: Linde

Var inte så hård mot dig själv <3

2012-02-21 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se