Fundering

image175

Jag funderar på att lägga ner bloggen. Den är ett stressmoment för mig. Jag vet, jag vet, jag hatar också när jag börjar läsa en blogg och så börjar man gilla den och så lägger IDIOTJÄVELN som skriver den ner den. Hate it.

Men för mig är det viktigaste att vara smal. Jag vill vara med min pojkvän och ta det lugnt, och jag ska bli smal.

Naturligtvis kommer jag att skriva här när jag har tid. Och ork. Men nu jävlar. Nu ska jag bli smal på riktigt.

Jag kommer att skriva så fort jag har gått ner. Men nu vill jag ta det lugnt ett tag, och koncentrera mig på det som måste göras.

So long for a while, bloggi.

Kommentarer
Postat av: emma

aaaaw, jag som gillar din blogg jue!

2007-12-25 @ 22:22:58
URL: http://thisise.blogg.se
Postat av: miranda

tråkigt, gillar din blogg!

2007-12-26 @ 16:27:00
Postat av: josie

Jag gillar också din blogg. Men ser du den som ett stressmoment ska du givetvis lägga ner den. Sånt är ju bara drygt.

2007-12-26 @ 18:05:59
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se