Ångest inför Sthlmsträffen

Tänk om alla tycker jag är tjock och äcklig, och undrar vad fan jag gör där? Jag kommer vara tjockast där, ingen tvekan, men tänk om alla andra tycker jag är för tjock för att gå runt och säga att jag har en ÄS?

Tänk om alla är jättekonstiga EMOsar som tycker jag är värsta fjortisen.

Tänk om alla är superperfekta varelser som har MVG i alla ämnen och ser ner på mig?

Tänk om jag kommer vara yngst?

Tänk om jag kommer vara äldst?

Tänk om alla är värsta super smarta nördar som har stenkoll på allt och jag blir sjukt utanför?

Tänk om alla är sjukt snygga.

Tänk om någon jag känner kommer dit! Och undrar vad det är för folk jag är med, och jag inte kan några namn på någon, så jag kan inte presentera dom för varandra. Och sen undrar personen lite senare vad jag gjorde där med massa människor jag inte ens kan namnet på. Och jag svarar "du vet hur jag är, sämst på namn, hehe".




Fan vad pinsamt det här kommer bli.

Kommentarer
Postat av: Cyborgs

Tjing tjong tittade in här.
Jag är lika nervös jag, vet inte riktigt vem du och Lilium är, men det blir nog roligt ändå!

Jag kan garantera dig att du inte lär vara tjockast det lär bli jag det, skam och skandal. Ha det fint!
//Cy.

2007-11-10 @ 21:56:37
Postat av: Cyborgs

OMG

Du är jättesmal! Jag kommer att skämmas ihjäl med mitt bmi på 19.3... skandal

2007-11-10 @ 22:01:05
Postat av: Jonesy, herself

Jag kan lugna dig på en punkt: jag är inte emo! =) Jag är faktiskt hyffsat normal.

På förra träffen fanns de faktiskt folk med över 10 mer BMI än vad jag och Zippit hade. Fast vi var supersnälla ändå:)
Fast är du inte typ... supersmal redan?

KRAM! (Jag heter Emma förresten;)

2007-11-12 @ 13:16:53
URL: http://jonesy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se