Jag drömmer så konstigt



I förrgår natt drömde jag att jag var skittjock, jag vaknade av att jag låg och kastade mig fram och tillbaka i sängen och försökte pressa in händerna i bröstet, och dra i fläsket vid höfterna. Jag kände mig besatt, fettet skulle AV!

I går natt drömde jag om min syster (plastsyster) och hon var skitsmal. Jag lyfte henne, snurrade runt med henne, och hon vägde ingenting. Hon var som luft - och det gjorde mig förbannad utav helvete. INGEN är smalare än mig! Jag måste vara smalast!

Att vara smal är det enda jag drömmer om. Jag äcklas av fett. Och nu ska jag gå på behandling och bli fet. Lyckat.

Kommentarer
Postat av: Helena

hej honey ;)



måste bara säga att din mamma verkligen inte verkar fatta vad anorexi är :(



När ska du träffa doktorn?



Jag går som dagpatient, blev lite kaos i veckan o jag skulle kanske läggas in eller va där även på kvällarna & helgerna. Men vi fixade det så min bror är med mig hela tiden annars.



Jag kanske har lite tryggare hemmiljö än dig? förutom din snälla grabb då :)



kraaam

2008-07-13 @ 18:39:52
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: AE

Jag brukar också drömma om att jag är skitfet.. det är inte så himla kul alltså =/



Men ahh! Jag såg precis din länkning :D:D:D Fy vad jag blir glaaaad av dig människa! :D Tack! (men du är lätt snyggast av oss två!)

2008-07-13 @ 22:09:28
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: Anonym

tro mig, jag drömmer konstigare.

2008-07-13 @ 22:23:39
URL: http://thinkmagic.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Jag undrar hur mycket du vägde innan du blev sjuk, om du har några bra bantningstips och om celluliter försvinner om man går ner mycket i vikt. Tacksam för svar gillar din blogg!

2008-07-13 @ 23:02:49
Postat av: maria

Älskade vän... jag känner igen dina drömmar och mår riktigt illa när jag hör dina vittnesmål... puss Jag har haft ÄS (anorexi, bulimi, UNS) i 18 år... jag änskar dig ett så mkt bättre liv än mitt eget... jag har osteoporos (bryter armar och ben som andra bryter tändstickor; senast i våras bröt jag höger arm - precis när jag (väldigt högerhänt) skulle skriva färdigt mitt examensarbete på univ...) och vet inte om jag någonsin kommer att kunna få barn, både pga benskörheten och pga hormonerna... puss Jag är alltså FULLT medveten om hur du har det, tjejen; du kan mejla mig när du vill, mitt i natten, om du vill; och om du mejlar mig kan du även få mitt mobilnr, så att du kan ringa ming när du vill... Jag vill SÅ gärna hjälpa Dig, gumman - finns det bara någonting son jag kan göra, så gör jag det!!!!

2008-07-14 @ 00:27:53
Postat av: Jenny

Vingklippt ängel heter den. Vet inte om du läst den? Men den handlar iaf om en psykiskt sjuk tjej som verkligen mår kass, verklighets baserad, eller de är hennes självbiograf, berny pålsson heter hon. Hon åker in och ut på olika psyken och alla hennes vänner är sjuka på något sätt bla i anorexi, och hon själv äter inte heller för att hon inte "får för demonerna".. den är otroligt bra, men jobbig att läsa, för den påverkar en verkligen.. Anyway, lycka till! :) Kram

2008-07-14 @ 09:31:13
URL: http://jennyandthecity.blogg.se/
Postat av: DPYKM

du kommer inte bli fet, du kommer bli hälsosammare. kom ihåg det. finns inte en chans att dem gör dig fet för då blir det ju sjukligt åt andra hållet och de vill ju hjälpa dig bli frisk.

2008-07-14 @ 10:16:11
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Ellissen

Hej

Jag bara undrar hur mycket kalorier det är normalt att äta om dagen , om man inte har anorexi eller liknande?



P.S

Din mamma verkar helt knäpp ju...:(

2008-07-14 @ 12:01:13
URL: http://ellissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer inte bli fet av behandligen.

2008-07-15 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se