Dying to be perfect


Kommentarer
Postat av: Ellis

Det ser bara äckligt ut....

2008-10-01 @ 13:09:06
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Maria

Sluta vara så jävla dubbelmoral. Du tror att du kommer tappa läsare om du inte visa dig tillräckligt sjuk, då blir du ju "tråkig" annars.

Att alla inte bara kunde sluta läsa din blogg eller att den raderades.

Du är så g-e-n-o-m-s-k-i-n-l-i-g.



Ibland tror jag to.m att det bara är en idiot som sitter där bakom skärmen som bara hittar på all drama.



Skärp till dig. Är du så sjuk som du påstår se då fan till att bli frisk. Det går inte på en dag.

Det gäller att kämpa så mycket man kan, plus lite till... Ditt liv går inte i repris.

Din pojkvän kommer lämna dig om du inte vaknar.





2008-10-01 @ 13:31:22
Postat av: Michaela Hellström Lundmark!

AnnaP: Jag tycker du borde skärpa dig och äta lite okej? haha kram på dig. Gör så här (ring mig) om du behöver hjälp! okej? sköt om dig så länge!

2008-10-01 @ 13:55:26
URL: http://michaelaaaa.devote.se
Postat av: amelie

det finns ett roligare liv än anorexin... take care!

2008-10-01 @ 14:19:23
URL: http://trasbarn.blogg.se/
Postat av: E

Fan vad elak man kan vara "Maria". Onödiga påhopp.



Jag är vän med Anna,hon är riktig. Och de hon går igenom är på riktigt.

2008-10-01 @ 16:47:03
URL: http://imbalance.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag måste bara fråga om det är en sådan mage du vill ha, som på bilden längst ner där revbenen sticker ut alldeles för mycket?

take care.

2008-10-01 @ 18:59:43
URL: http://rhinestonehormones.blogg.se/
Postat av: Helena

Vet du, jag vet att du kan bli frisk.. Jag är heeelt säker på det. Du är galet smal, även om du anna banana<3 inte ser det själv. sparka på anorexin, du är så jävla mycket coolare än den. Oh nu har du haft skiten tillräckligt länge, orka fortsätta leva med den. Alla relationer kommer bara slås sönder mer och mer för varje dag som går :(

<3 loove!

H

2008-10-01 @ 19:34:15
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: Susie

hoppas du inte missar sjukhuset nu! Engla Lernäs efter pausen!

2008-10-01 @ 19:42:28
URL: http://aspartamfreak.blogg.se/
Postat av: e.k.

alltså maria! är du helt dum?

Kan man inte uttrycka sig genom bilder eller?

2008-10-01 @ 20:01:49
Postat av: mmm

haha! gud vad männiksor är konstiga och okännsliga

när dom tror dom vet

men egentlgien inte har en jävla aning.

det är ju inte som att man väljer..



varje gång jag läser din blogg och det gått utför för dig får jag epelepsianfall.

hoppas det blir bättre för dig!

det är du värd!

keep it up!

puss puss puss!

2008-10-01 @ 21:00:34
Postat av: Anonym

jag hittade en tjockisblogg. två tjejer som bestämt hävdar att de mår toppen i sina överviktiga kroppar. vem försöker de lura? skulle de inte genast trycka på "jagvillblismalgenast"-knappen ifall det fanns en sån?

2008-10-01 @ 21:08:44
Postat av: Min anorexi gjorde mig TJOCK!

Vill bara uppmana dig och alla andra "bantare" vad som som blev resultatet av mina anorektiska samt bullemi/ träningsår. - Jo nämligen att kroppen permanent ställde in sig på svält, dvs att allt som jag äter idag går jag upp av.



Från att varit helt normalt byggd till anorektiker där rebenen stack ut till att äta lika lite idag väga 30kg mer. Är detta verkligen möjligt??

JA!!!

Snälla ni gör inte samma misstag som mig, jag var ALDRIG nöjd heller oavsett vikt. Tyckte alltid att jag var tjock. Och resultatet blev att kroppen tog stryk och vägrar idag att förbränna kalorierna, mediciner hjälper inte. Jag har fått mitt straff, från att hata tjocka människor har jag blivit en själv för att jag inte insåg att min kropp var bra som den var.



Då normalvikt 62kg (gick ned till 55kg med hjälv av svält) på 174cm, idag 86kg på ca 1500-1700kalorier om dagen samt motion. Dvs inte normalt. Inga läkare kan hjälpa mig. Jag har fått mitt straff, flera av er kommer att få samma straff, se därför till att sluta svälta er i tid innan kroppen straffar er.



Ta reda på varför ni svälter er, för tro mig det är inte snyggt att vara ett benrangel, det är enbart besatthet, jag vet, jag ville vara ett själv. Idag när jag ser hur det ser ut fattar jag inte varför. Det är ju sjukt osexigt och extremt ointelligent.

Ta reda på varför ni gör som ni gör. För min del handlade det om att mina föräldrar aldrig visade några som helst känslor för mig, jag trodde att jag inte dög om jag inte hade full kontroll. Och vad kan en tonåring egentligen ha mer koll på än sin egna kropp. och då genom att banta?



Snälla kan inte någon tänka till innan det är försent, jag önskar ingen att gåigenom det jag gör.

För det sista någon av oss vill är ju att sluta som en tjockis istället för att vara nöjda med det vi har.

2008-10-14 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se