Man kanske måste vara intelligent för att förstå



Man kanske måste vara intelligent för att läsa den här bloggen. För ironi uppfattas som "jag - tycker - SÅ - synd - om - mig - själv - buhu". Tråkigt. Lär er att jag är bitter. Sjukt bitter. Jag är för smart för att ha en dum jädrans sjukdom som drar ner mig, och det gör mig bitter.

Jag sitter nu med två filtar, raggsockor, långkalsonger, två tjocktröjor och två tröjor under, och ändå fryser jag. För en stund sedan ställde jag mig med hårfönen och fönade kroppen för att få upp lite värme (nej, det fungerar inte, bara för stunden).

Jag är bitter för att jag vet att jag är så himla löjlig som inte bara kan äta typ nötter eller dricka varm choklad för att bli varm. Jag är bitter för att jag är trött på att ha det såhär, men för osäker för att kunna ändra mig själv.

Vissa kanske uppfattar det som dålig självkänsla eller enorma självbekräftningsbehov, men sanningen är att jag är bara är så less på mig själv att jag måste vädra ut det ibland.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig. Man är smartare än såhär.

(pssst vem är myndig på fredag då! ;))

2008-10-28 @ 14:09:03
URL: http://imbalance.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag tror inte att du tycker synd om dig själv eller vill att andra ska tycka synd om dig. Det är så irriterande med folk som måste klaga på hur man skriver en blogg. Det är ju faktiskt bara sluta läsa den om man inte tycker om den! Jag hoppas hoppas att du blir bättre snart och kan börja njuta av livet och allt som hör till! KRAM/J

2008-10-28 @ 16:12:12
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: ida

asså jag fattar inte änns varför du ska behöva skriva så så att alla fattar egentligen, det är din blogg, du ska kunna skriva vad du vill utan att någon klagar, en blogg är ju till för att skriva ner sina känslor!

2008-10-28 @ 16:28:24
URL: http://gottobethin.blogg.se/
Postat av: Go life

jag håller med ida. jag fattar inte vad det är för dumma människor som inte fattar någonting o bara kommenterar massa skit. det är ju bara helknäppt! du får vädra ut allt du vill på den här bloggen men du behöver inte ens bry dig om att försöka förklara för de här dumma människorna- de kommer ändå aldrig fatta! men vi andra fattar för vi e lika intelligenta som du!<3

2008-10-28 @ 17:12:54
Postat av: lilla s

kanske har du dålig självkänsla och ett enormt bekräftelsebehov, kanske inte?? men SPELAR DET NÅGON ROLL? är det fult att ha dålig självkänsla? och alla har väl behov av bekräftelse, du har kanske inte fått den bekräftelse du behöver?



så, ursäkta dig inte, du är värd att må bra! btw., har du kollat in zebraforum.se? jättebra för oss som kämpar! kram tjejen

2008-10-28 @ 20:26:04
Postat av: Jessica

Fortsätt som du gör, kämpa kämpa! Alla andra som skriver saker som inte betyder ett skit, vet inte hur det är bara. Dom är rädda! lycka till med allt tjejen!

2008-10-28 @ 23:03:03
URL: http://mrmrs.se
Postat av: problemtjejen

Tja! Asså jag förstår att det är skönt att få babbla

av sig ibland när så mkt tynger ner än.

Jag känner igen mig som fan i det du skriver

<3

2008-10-29 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se