Inte så fantastisk, trots allt



Fan vad ledsen jag är.
Jag ger alltid 110% till alla jag älskar och jag förväntar mig att få samma tillbaka - och när jag inte får det blir jag bränd. Det gör så ont att lita på någon till max, och sedan bli sviken. Även om det är en liten grej.

Okay, såhär var det:

Jag avstod från att festa på min studentkväll. Jag skiter i att gå på skivor, jag skiter i att gå på fester som jag blir bjuden på. Varför? För att jag hellre spenderar mina kvällar med Boyie.

Och när jag sedan får ett "jag drar ut ikväll, du kan ju följa med om du vill" - sms, då gör det ont.

Jag ger allt, och att bli spottad på, det är inte myspys. Inte myspys alls, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

men han måste ju få gå ut..? var glad att han vill ha me dig! vissa killar vill bara umgås med sina tjejer hemma.

2009-04-24 @ 18:54:27
Postat av: DPYKM

Säg det till honom? Rakt och brutalt att du gör allt för honom eftersom du älskar honom och sen hur du känner när han gör så?



Förresten nämner jag dig i min blogg men bara flyktigt.. Bara så du vet att folk skriver om dig haha

2009-04-24 @ 20:54:14
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Pania

I know the feeling

2009-04-24 @ 21:31:17
URL: http://paniat.blogspot.com
Postat av: Anonym

men ett äktenskap bygger väl ändå på att låta varandra ha den friheten att göra vad man känner för? om han vill gå ut någongång är det bara naivt av dig att bli sur för det, bara för att du har missat utekvällar för att vara med honom. om ni inte får göra som ni vill så respekterar ju ni inte varandra så som ni faktiskt är!

2009-04-24 @ 22:39:54
Postat av: Josefine

Du borde kanske säga det till honom, han vet nog inte att du blir ledsen.

2009-04-24 @ 23:11:16
Postat av: P

Var det Boyie som skickade sms:et eller var det någon annan?



Det bästa - om man blir illa till mods, känner sig obekväm, kränkt, frågande eller liknande - av en persons agerande, är att låta det komma upp till ytan.



Frågor som "vad menar du med det?" och "hur menar du?" ställs alldeles för sällan. Istället går vi om varandra i missförstånd.. Låt inte livet utspela sig i huvudet - lev det utåt!

2009-04-24 @ 23:36:38
Postat av: Kim

Nej fy, det måste ha gjort så fruktansvärt ont! Jag kääner verkligen med dig! <3

2009-04-25 @ 00:18:45
Postat av: Skinhead Barbiedoll

MEN ÅHHH VAD SÅDANT SUGER!!!!!

2009-04-25 @ 09:26:44
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: stephanie

Men du valde bort dina vänner för pojkvännen, tkr inte ett skit synd om dig när det gäller detta så du förtjänade det.

2009-04-25 @ 11:57:09
URL: http://stffe.blogspot.com
Postat av: Paris

Malin, fast det var ju inte precis så det kändes. "du kan få följa med om du vill", jo tack du. Schyssta puckar.



DPYKM, ih, jag såg det =D



Det blir alltid massa bråk när jag ska konfrontera honom. Jag skriker, han skriker tillbaka, jag skriker högre, han skriker högre, vi tar sönder saker, vi gråter, vi slåss, vi vrålar, vi ramlar ihop, vi bli sams. Alltid samma visa, men inga svar =S



Pania, =(



Anonym: ABSOLUT! Självklart ska han få göra det han vill, men då måste också JAG få göra det JAG vill. Annars så kör han ju bara med mig.



Josefine, åh jo, han vet =D fast han sket i det =(



P, den sista meningen ska jag skriva upp och tatuera in någonstans på kroppen. FYFAN vad bra sagt!



Kim, =( <3



Skinhead Barbiedoll, I KNOW! =( Så jävla hårt!



stephanie, nej men nu får du lugna dig. JAG har inte valt bort ett skit. Boyie ställde ett ultimatum: dom eller honom. Jag valde honom. Och yes, det får jag leva med. Men ifall jag ska göra massa uppoffringar så förväntar jag mig detsamma i return, liksom.

2009-04-25 @ 16:19:18
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: stephanie

Okej, sorry det lät kanske fel. Förstod bara inte i inlägget att han ställde sådana ultimatum. Inbland blir det missförstånd..

2009-05-06 @ 19:42:06
URL: http://stffe.blogspot.com
Postat av: A

Tänk realistiskt, vi anorektiker blir så lätt paranoida över saker, en liten grej och hela världen är förstörd. Jag skulle också reagerat som dig först men tänk efter, han menade inte att få dig o känna så, han älskar dig men du ser allt svart

2010-08-01 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se