Tränat sönder mig själv



Jag älskar att träna. Jag tycker att det är det bästa som finns, att svettas och ta i så att det nästan svartnar för ögonen och musklerna darrar. Det är något jag älskar och alltid har älskat.

Jag vet inte ifall jag har sträckt mig, men jag har skitont i ryggen och i nacken. Inatt kunde jag inte sova en blund för att jag hade så ont. Och vi har bara Alvedon hemma, jag skulle behöva Voltaren... fast allra helst typ bedövningsmedel för hästar.

Jag hatar mig själv för att jag övertränar, men jag tycker ju att det är så fruktansvärt roligt.

Kommentarer
Postat av: Nene

Om man tränar mycket så måste man äta ordetligt (och mycket) också, annars bryter man bara ner sina muskler och då får man ont. Fast det vet du väl redan antagligen..

2009-02-19 @ 09:49:30
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Milla

För att svara Nene. Min dr sa att jag är kanibal som äter mig själv när jag tränar & svälter mig själv när jag sa att jag är veggo...

2009-02-19 @ 10:56:16
Postat av: Anonym

förlåt men, hur i helvete kan du ("att svettas och ta i så att det nästan svartnar för ögonen och musklerna darrar") träna på det viset om du har grav anorexi och inte. Vad jag har erfarenhet av så har man väldiga muskel förtvinader, och man årkar ofta väldigt lite. Vilket du också har skrivet. Detta går inte i hopa. Du borde ju vara död vid det här laget om du?

2009-02-19 @ 14:59:55
Postat av: Beatrice

Vad tränar du mer förutom att rida? Har för mig att du skrivit att du hatar att träna andra saker förutom ridning?

2009-02-19 @ 16:29:11
URL: http://ratedr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag kan ta lite av din gladje i att trana, sa kanske det blir mer lagom for oss bada, jag avskyr att trana! ;)

2009-02-19 @ 16:31:30
Postat av: Malin

Prova brustabletten bamyl ist, bästa som finns och tar bort smärta direkt. det ända som funkar på min sjukdom och jag har provat det mesta, tro mig.

2009-02-19 @ 22:54:15
URL: http://levamedsmarta.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jag säger bara: TIGERBALSAM :)

2009-02-21 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se