Honey I washed the kids



En sak till innan jag måste gå - jag har provat en ny parfym ifrån Lush. Den heter "Honey I washed the kids" - och luktar gudomligt. Den beskrivs såhär:

"Himmelriket i en liten ask - om din idé av himlen är en kolafabrik som också serverar honung och apelsinjuice. Den smaskiga doften av söt apelsin, honung och bergamott är så god att du troligen kommer vilja kommer vilja slicka i dig hela lilla asken!"

    
Den luktar så himla gott. Och den håller mycket längre än en vanlig parfym gör - den håller nästan hela dagen. Dessutom innehåller den i princip bara naturliga och ekologiska ämnen. Try it!

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst, pusssssssss!

2009-03-21 @ 02:16:09
Postat av: novalita

för att gå in på nåt annat så undrar jag om någon vet vad som hänt med min nr. one thinspo michaela hellström-lundmark? hennes blogg på devote är ju raderad! behandlingshem? patetiskt jag vet men erkänner att jag saknar henne jättemycket..

kram fina paris och tack för en fin blogg

2009-03-21 @ 08:12:56
Postat av: nathalie

Vart kan man köpa den? :) kram!

2009-03-21 @ 09:26:58
Postat av: lovisa

Det finns även honungstvål och läppbalsam med honungsdoft om du vill prova. Dessutom är det Tyra Banks favorit om jag inte missminner mig...

2009-03-21 @ 10:10:21
Postat av: Lollo

Var köper man den och hur mycket kostar den?

2009-03-21 @ 11:56:49
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Lloyd

Jag har en likadan ask med en doft som heter Champagne Snowshowers. Den luktar också otroligt gott och håller hur länge som helst!

2009-03-21 @ 16:24:51
Postat av: selena

hej! undrar vart den är köpt & vad den kostar? =)

2009-03-22 @ 18:39:18
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: m

kanske på Lush? Dum fråga liksom, antar att ni bor i små håler på landet. I Göteborg finns Lush vid NK iallafall, antar att det är samma i stockholm

2009-03-25 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se