Full och galen



Jag känner för att supa mig full och galen, snacka skit hela natten och bara må bra. Gör inte ni det också ibland?

Just nu sitter jag och dricker av den här. Jag är så trött i kroppen att jag inte orkar ta mig någonstans. Jag har ätit dåligt i några dagar nu. Jag känner det, det värker i kroppen. Det gör ont i leder och muskler. Gammal kärring, det är vad jag har blivit.

Fattas bara att jag får rynkor också. Men dom kommer väl snart. Det skrämmer mig lite. Jag vill inte ha rynkor.

Ursch vad jag svamlar. Märks det att jag inte har bloggat på ett tag nu?

Kommentarer
Postat av: M

joo, hade gärnat supit mej full och snackat skit hela natten och få må bra för en gångs skull !

2009-05-04 @ 14:21:36
URL: http://controol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se