No guts, no glory



The show must go on. Kom ihåg det allihopa.

Det finns inte bara mörker där ute, även om det kanske känns så nu. Det finns liv, det finns glädje, det finns eufori.

Sett a goal and go for it.


NO GUTS, NO GLORY.
Det handlar om att VÅGA. Ta steget ur mörket. Ta steget ifrån det som känns rätt. Du kanske faller, men vad är det för liv du har levt om du inte tagit steget?

Vill du leva resten av livet och undra om du gjorde rätt? Gör hellre misstag. VÅGA. No guts, no glory.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag är svag, jag är rädd. Jag är ensam.

Att hitta motivationen till att förändras känns hopplöst. Totalt jävla hopplöst

2009-11-10 @ 22:03:12
Postat av: F E L I C I A

Men tänk om man trampar fel, ramlar i ett dike och inte kan ta sig upp? Det är väl bättre att leva på tråkig plan mark än att bo i en grop?

2009-11-10 @ 22:50:54
URL: http://fellann.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej, ja, tänk på det.

Vill du vakna upp om 40 år och fortfarande vara ätstörd? Se tillbaka på ett liv fylld av ångest, pga något man MÅSTE ha för att överleva?

Kanske lever du inte (jag försöker inte skrämma dig - utan det är du medveten om själv).

Jag har haft anorexi. Jag vet vad jag talar om. Men jag tog det där steget du talade om. Jag vågade. Och nu mår jag så mycket bättre.

Jag känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag trodde att jag inte var värd någonting, jag var ändå så ful och tjock. Jag mådde ALDRIG bra. Min uppväxt vill jag inte tala om. MEN. Jag tänkte att vad fan! Lever man en gång. Då vill jag inte leva det här livet. Det är fan inte värt att slösa bort massor av år på det här sättet. Hur kul är det?



Ta hand om dig tjejen. <3

2009-11-10 @ 23:07:00
Postat av: Anonym

Och detsamma gäller dig.

2009-11-10 @ 23:08:34
Postat av: manda och sara

bra skrivet. Du är en förebild, mycket bättre än någon av dom kända "fjortis"bloggarna.

Hoppas du får en bra dag, puss o kram <3

2009-11-11 @ 11:36:40
URL: http://blondit.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Hek, det är en sak som jag alltid har undrat, sedan första gången jag besökte bloggen to be more spesific.. Det står "kampen mot anorexin", då undrar jag bara, försöker du bli av med anorxin? Eller är det möjligen så att du vill ha det som du har det, och inte vill att någon skall bry sig i huvudtaget? För mig är det det sista.. jag går på möten osv, men jag vet att när jag kommer där ifrån kommer jag att fortsätta att hoppa öve mål, att hålla mig i trim=), hursom helst ville bara fråga, eftersom att jag aldrig har kommit underfund med detta!...

2009-11-11 @ 14:12:16
Postat av: Anna

Kul att du uppdaterar oftare :)

2009-11-11 @ 15:39:47
URL: http://anna-lj.blogspot.com
Postat av: Miriam

Jag tycker att du är jätteduktig på att blogga och du har en jättefin blogg, och även fast jag inte alls skriver om liknande saker inspirerar du verkligen - show must go on.. Kraawm på dig:D

2009-11-11 @ 16:27:28
URL: http://miiire.blogg.se/
Postat av: sara

Vart kommer bilden ifråN?

2009-11-11 @ 16:44:58
Postat av: olivia

Du är så otroligt stark. Att du orkar, fortsätt kämpa, alltid.

2009-11-11 @ 18:15:06
Postat av: E

Hej, En väldigt väldigt nära vän till mej har fått anorexi sedan 3-4 månader sen.. Det är jätte jobbigt för henne och jätte jobbigt för mej också.. Hon har skärt sej själv och hon fråga till och med sin pojkvän hur många sömntabletter man behöver ta för att dö..

Jag vet inte vad jag ska göra längre.. Det är jätte jobbigt.. jag försöker att säga till henne att hennes kropp var såå mycket vackrare innan allt det här hände.. Jag vet inte riktigt vad det är jag försöker komma fram till.. Men jag undrar om du skulle kunna säga om jag gör något fel eller så.. Eller vad borde jag säga till henne.. Jag är där för henne 100% men det känns inte som det jag gör är tillräckligt..

hoppas allt är bra med dej också.. Kan tänka mej att det inte är lätt och de tar tid.. Men anorexi ska bekämpas..

Kram E

2009-11-11 @ 19:35:49
Postat av: olatidman

fan va skön blogg du har:)

2009-11-11 @ 22:44:24
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

fan va skön blogg du har:)

2009-11-11 @ 22:45:04
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: mitzvi stephanie whatever

Hej. det var längesen. <3

2009-11-12 @ 12:25:55
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se