Lite fakta om mig



Snodde denna lista från Louise.

Du heter:  Paris

Smeknamn: Roma, alternativt Berlin eller Stockholma

Låt som när du är ledsen sörjer till? Min Spotify - lista med Ana - musik. Vill ni ha den? 

Beroende av: Alkohol, min häst, folk som tycker om mig.

Vad tror folk om dig? Det alla säger till mig är "du är så himla trevlig! Jag trodde du var värsta bitchen!"

Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp och hur snygg jag är

Hur imponerar man på dig? Genom att ha utstrålning och att våga vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv? Nej. Aldrig. Jag skrattar mycket, mycket sällan högt för mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "U were being a jerk by talking to me like I was some wanker that needed a law suit. If you dont like it, it wont be used. I have the respect/integrity to know better. Get online please?"

Var bor du? Stockholm

Trivs du där? Stockholm är okay. Men folk är trevligare på andra ställen. Och jag vill flytta för att jag inte står ut med kylan.

Har du haft sex idag: NEJ. GAH.

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Paris."

Vem ringde du senast?: Ex boyfriend

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte.

Brukar du komma i tid: Hahahaha NEJ verkligen inte. Alla människor som känner mig vet att dom måste säga klockan sju till mig när jag ska vara där vid tio. 

Hur känner du dig nu: Glad över den förra frågan för den fick mig att minnas min älskade väns vredesutbrott på mig för senast ett par dagar sedan. 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått, vitt. 

Vad tycker du om fötter: Blä. Jag har komplex för mina fötter.

Vad saknar du: Pengar. Tid. Kärlek. "Determination". Häst, katt. Boyfriend. Självrespekt.

Hade du en bra kväll igår: Nej. Hade ett hysteriskt utbrott över en äcklig tvestjärt.  

Favorit dryck på morgonen: Vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt, men somnar inte förrän sent.

Är du blyg?: Inte alls.

Sysslar du med någon idrott: Rider, tränar gym. Jag älskar att träna!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet. Kärlek: nej.

Har du spytt offentligt: Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle knulla, runka, tvinga någon att rida mig och suga av mig. Sen skulle jag äta massa, massa, massa mat och pilla mig i naveln och glo på tv.

Är du nöjd med ditt liv: I huvudsak, ja.

Är du bortskämd: Fruktansvärt.

Vad gör du i morgon: Jag har inga planer faktiskt! Vad ovanligt för att vara mig!

Vad är det värsta du vet?: Allt det som får mig att må dåligt.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Nej.

Vad är det finaste du fått?: Kärlek. 

Du samlar på: Skor, kläder, väskor från Louis Vuitton, cola light burkar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Ingen, klarar mig bäst själv.

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: investera dem.

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag. Barn däremot: nej.

Är du musikalisk?: Ja, jag älskar att sjunga. Jag är faktiskt bra på det med!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se