Svar på tal om bilderna till min mage



Flera av er har kommenterat om att jag byter underkläder och att jag på dom sista två inga har någon navelpiercing.

Sanningen är den... okay, det här är pinsamt. Men jag duschade mellan bilderna (det är inte pinsamt, men det värsta kommer). När jag duschar tar jag ut navelpiercingen. För jag vill tvätta "hålet".

Gör likadant med mina öron. Så fort jag haft i örhängen tvättar jag mina hål som besatt. Petar, trycker, fingrar med en tops.



Jag - besatt av renhet? Nähä. Inte ett dugg. Inte det minsta. Inte alls. Aj pråmiz. Not.







Inlägg HÄR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH JA ELLER HUR ..du var ändå normalviktig på bilderna

2010-09-20 @ 21:45:55
Postat av: Belle

Egentligen tycker inte jag att du ska behöva försvara dig alls.. Tycker överhuvudtaget att det var oerhört starkt av dig att visa, din styrka är något som inte går att beskriva!

2010-09-20 @ 21:48:18
Postat av: matilda

Men du är ju hur snygg som helst! ser ut som ett snapshot på en supermodell!

2010-09-22 @ 17:13:11
URL: http://nattstad.se/matildaeee
Postat av: Nossie

HAHAHA OMG! Jag gör också så! Jag är besatt av min navelpiercing. Jag har typ... smutsfobi? Jag måste tvätta händerna efter att jag bara bäddat sängen eller dragit min hand genom håret. DET är INTE normalt, haha! Det bara kryper i hela kroppen om jag känner mig oren.

2010-09-24 @ 00:36:01
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: TB

Herregud, vilket vackert ansikte du har!!! Hoppas det går bra med vikten så du blir normalviktig, ditt ansikte är sjuuuuuuuuuuuukt unikt och vackert!

2010-10-02 @ 23:54:13
Postat av: TB

Hej igen!



Alltså din bild inspirerade mig lite här, hehe. Skulle jättegärna vilja göra en skiss av ditt ansikte om det skulle vara okej för dig. Brukar kolla igenom olika "modetidningar" med massa ansikten men hittar aldrig ett "inspirerande ansikte", ditt är det första jag hittat på hur länge som helst!

Om du ger mig tillåtelsen så ritar jag av den här bilden du har lagt upp (eller om du vill så kan du lägga upp/mejl mig en hel ansiktsbild) så mejlar jag den till dig om du vill! :)

Kramar!

2010-10-03 @ 00:07:27
Postat av: R

Är det där du? Ansiktsbilden? Du är ju grymt fin :D Svar på tal tack.

2010-10-18 @ 10:44:57
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Emma

Om det är du på den där bilden så liknar du väldigt mycket den här modellen: http://28.media.tumblr.com/tumblr_lmf55hXqgq1qimdtio1_500.jpg

Skitsöt verkligen (:

2011-09-01 @ 13:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se