Pratar med asfalten



Undrar varför asfalten alltid är så uppkäftig när jag är på fyllan? Alltid när jag super ute så ska den alltid kaxa och jag måste ner på knä och prata lite vett (läs: slå skiten) med den.

Som krigsskada har jag blåmärken på knäna och som erövring måste jag säga hångel med snygg gitarrist och massvis med snack med en kille som senare visade sig vara sångare i ett stort band... nu ångrar jag lite att jag inte gick all in med honom och hånglade skiten ur honom.


Det är en annan grej med mig, vet inte om ni visste om det. Ligger aldrig på första daten, ligger aldrig om jag är onykter och kanske kommer ångra det dagen efter och vill alltid ha lite hångel när jag är på fyllan. Kul info vad?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig!

2011-08-28 @ 07:59:42
Postat av: Anonym

kanske som jag då, på fyllan vill jag alltid hångla med allt och alla ungefär.

2011-08-28 @ 21:34:32
Postat av: liss

ooooh jag ångrar också sjukt mycket att jag inte hookade upp med ena pojken från hoffmaestro när dem var här och spelade i fredags (göteborg) dumt dumt dumt.....

Bröllop i sthlm om 23 dagar, måste komma i min slimmade hermés klänning, bästa snabb dieten? vad gör du när du är hungrig? please help me =)

2011-09-01 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se