I'm aliiiiive



Jo då, jag lever.
Har bara inte tid eller ork att blogga, svara på telefonsamtal eller sms eller mail, eller Facebooka. (...)

Jobbar dygnet runt känns det som, i tolvtimmarspass. Har gått ner i vikt igen, måste smyga förbi ett varuhus i morgon och tjuvprova deras vågar. Inte så mycket för att jag är intresserad av vikten i sig (framsteg?) utan mer för att hålla lite koll.

Tycker faktiskt själv att jag ser äcklig ut nu. Man ser vissa ben för tydligt, och mina armar som har en tendens att bli till kycklingarmar är snarare som kalkonarmar nu (haha, fattade ni skämtet? Eller är jag för insnöad på kalorier?)

Kommentarer
Postat av: likethisthin

smart de där med varuhus vågar, haha :)

2011-12-21 @ 10:42:07
URL: http://likethisthin.blogg.se/
Postat av: fråga

Hej

Jag skriver en uppsats om anorexia och eftersom du har erfarenhet så undrar jag om det är OK att fråga dig några frågor? Om du inte vill svara så är det bara att ta bort min kommentar, men det skulle vara väldigt schysst om jag kunde få läsa om dina åsikter.



1. Vad tror du påverkar att unga tjejer får ätstörningar?



2. Finns det något man kan göra för att förebygga att unga tjejer drabbas av detta?



3. Tycker du att insatserna som finns är tillräckligt bra? Vilka insatser känner du till? Vad skulle du vilka ändra /förbättra när det gäller insatser/lösningar/ gällande ätstörningar. Något som samhället bör ändra/satsa på?



Tack på förhand & ha en trevlig jul :)



2011-12-21 @ 12:37:25
Postat av: Alex

Hejsan. Förlåt för att jag kommer från ingenstans och skriver, jag har aldrig kommenterat din blogg förut. Men jag har hur som helst följt din blogg i flera år, har ingen som helst aning om hur länge det faktiskt är. Men hur som, jag ville bara säga att din blogg är hur grym som helst. Tycker det är ascheesy att skriva såna här kommentarer och gör det ALDRIG, så känn dig speciell! Nej men, skämt åsido. Jag skulle faktiskt vilja att du bloggade liiite mer, kanske något inlägg varannan dag bara eller någonting. Bara för att veta att du inte övergett bloggen. Vet inte hur ofta jag går in och kollar för att se om du har uppdaterat, och jag blir besviken varje gång. Skulle bli jätteglad om du kunde skriva bara någon gång ibland, och jag är övertygad om att jag inte är den enda som tycker så. Hoppas du får en bra dag!

2011-12-21 @ 22:29:51
Postat av: lovisa

Vikten spelar ingen roll. Enkelt

2011-12-22 @ 12:40:15
Postat av: ess

Hej ska du fira jul med din familj

2011-12-23 @ 10:02:19
URL: http://lifeasagirl.devote.se
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna ha en frågestund snart?

2011-12-23 @ 12:11:48
Postat av: Anonym

är hon till vänster du?

2012-01-08 @ 13:29:10
Postat av: L

Vad vacker hon till vänster på bilden är!!

2012-01-10 @ 14:21:20
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Håller tummen för att det går åt rätt håll snart... att du orkar tillbaka till livet med eller utan hjälp. Att du slipper att hamna där flera av patienterna på mitt jobb hamnar :(

2012-01-12 @ 21:48:30
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se