Abstinens



Abstinens på vänner just nu.
Saknar en hel del människor som jag varit tvungen att göra mig av med, som tappats längs vägen.

Jag brukar vara rätt bra på att hålla kontakten med folk, men man blir så trött när det alltid är en själv som ska "jaga", eller bjuda med folk på saker. Okay, detta kanske låter drygt, men ja, jag känner en massa roliga personer som bjuder med mig på saker, och det kanske inte en annan tjejkompis har. Men hon kan väl bjuda ut mig på en kaffe eller något då?


Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg. Eller jo, jag saknar tjejkompisar som är lika impulsiva och spontana som jag är. Som kan bara säga "ja" till en tripp någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte exakt samma tanke tidigare idag

2011-06-28 @ 20:09:55
Postat av: lovisa

Då är vi två. vi skulle kunna hänga. Fast jag bor en bit bort från Sthlm. Men jag tkr om din personlighet :) /LJ

2011-06-29 @ 02:26:46
Postat av: Veronica

know the feeling. en av många anledningar till att inte umgås med brudar :P

2011-06-29 @ 11:51:52
URL: http://kattbajz.devote.se
Postat av: Nossie

Jag har en liten regel:

Om inte båda parterna anstränger sig lika mycket kanske det inte ens är värt att försöka.

Jag ger oftast upp efter ett tag när jag ber folk höra av sig till mig så att man kan ses och dom aldrig gör det.

Och även när jag känner att jag inte kan klicka med en person så försöker jag sakta men säkert släppa kontakten lite. Låter kanske också drygt, men jag föredrar att ha mindre vänner som jag har lätt att umgås med och där man knappt behöver anstränga sig för att träffas eller ens höra av sig istället för att ha många vänner som man knappt träffar eller har något särskilt gemensamt med.



Dock älskar jag att träffa massa nya människor och lära känna dom. Och visst har jag även kontakt med dom jag inte riktigt klickar med, men inte på samma sätt.

2011-07-04 @ 01:07:29
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se