Morgonrutiner och frukost



God morgon finingar!


Sitter här med mina morgonrutiner. En enoooooorm kopp kaffe, nyhetsmorgon (tv4), katten, och en macka. Mackan jag alltid äter är en vetekaka (ni vet dom där runda, fluffiga) med Becel och rökt kalkon. Fast för det mesta blir det oftast två stycken, hehe.


Så kul när jag och Emma äter till exempel. Hon är sjukt mycket smalare än mig och båda två äter som hästar. Det får en att tänka efter. Hur mycket man kan äta innan man går upp i vikt. Tänk att jag kämpade så hårt för att väga tre kilo mindre, liksom. Nu kan jag äta i princip vad jag vill och ändå inte vara tjock.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja! Heja dig! Glad jag blir att höra :)

2011-11-08 @ 08:14:01
Postat av: emma

Älskar dig.



Middag på onsdag?

2011-11-08 @ 09:52:08
Postat av: A - Skinny thing

Var är det du jobbar med? Och jag blir så stolt över dig, ska du veta. Känns otroligt skönt att veta att du äntligen har kommit igång med ditt liv! Du är så himla duktig som lyckades kämpa så hårt.

2011-11-08 @ 10:41:30
URL: http://gottabethin.blogg.se/
Postat av: karolina

herre jisses, jag blir glad, PÅ RIKTIGT! glad ända in i hjärtat, när jag läser att du mår bättre! kan faktiskt påstå att det gjorde min dag, nu när det slagit mig att saker börjar falla på plats för dig. kraaaam!!!!!

2011-11-08 @ 16:45:42
Postat av: -

blir så glad, du är bäst!

2011-11-08 @ 16:54:00
Postat av: Nossie

Haha din morgonrutin är väldigt lik min. Kaffe, tv4, mackor.

Jag har alltid kunnat äta som en häst utan att gå upp i vikt. Har vägt 50-52 kg i många år nu.

2011-11-08 @ 23:39:17
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: mb

oj. menar absolut inget illa med det jag tänker säga nu, men något i det här inlägget gjorde mig väldigt kluven.

självklart är jag glad för dig att det är som du säger, men samtidigt tvekar jag.

sista stycket gör ont att läsa på något sätt. som att du helt plötsligt bagatelliserar. (jag vill ju inte tro att du faktiskt gör det.. men jag kan inte hjälpa att det känns så). och den naturliga frågan är ju: äter du VERKLIGEN så mycket som du påstår? det kan ju kännas mycket, vad som helst jämfört med 1 äpple om dagen är ju mycket. äter du regelbundet? för då kan jag förstå, det är sant att det EGENTLIGEN är svårt att gå upp i vikt. men som ätstörd är det ju inte lätt att veta vad som är för mycket/för lite, och hoppandet av måltider sänker förbränningen osv osv. det finns ju många faktorer.



hur som helst. vet inte vad jag vill säga egentligen. allt som allt: grattis. och jag är glad att du mår bra.

2011-11-09 @ 19:05:41
Postat av: Kimberley

Påverkades din vikt mycket av vad du åt innan du fick ätstörningar och under tiden du gick ned i vikt??

2011-11-29 @ 21:26:49
Postat av: Lina

HAHAHHA!!! DU SVÄLTER JU SOM FAN! 1-2 mackor till frukost???? HAHHA!!! 1 varm kopp till lunck, kycling till middag? Vad vlir det, 800 kcal max? Åt 2000-3000 och levde och vägde 48 med muskler....Du är mycket sjuk , du svälter ni alla med.. Seriöst, "äter som en häst"?

2014-08-08 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se