Orolig och fake



Gulle du. Behöver du inte vara. Jag mår fruktansvärt bra just nu, har kommit igång med mitt liv med vänner, jobb, lägenhet, och snart får jag hem min häst. Allting börjar falla på plats för mig. Försöker även komma igång mer med skrivandet, och det tar faktiskt en hel del tid.



Blir faktiskt otroligt ledsen varje gång någon kallar mig fake. Men å andra sidan, en människa som läst min blogg vet att jag inte är fake. All ångest och all smärta i denna blogg... man kan inte fejka den. Den är äkta.

Så många gånger som jag gråtit och tårarna vätt ner tangentbordet. Så många gånger som jag läst era mail och gråtit. Att jag inte ens själv kan läsa mitt arkiv för att det får mig att minnas smärtan jag kände då.


En bild kan visa hur jag ser UT, men min blogg visar vem jag ÄR.

Kommentarer
Postat av: Matilda, make-up, mode, skönhet

Jag tycker du har en otroligt bra blogg! Får en både att le och gråta, mycket inspirerande! Och det är bättre med få bra inlägg en en massa skitsnack! / trogen bloggläsare

2011-11-07 @ 20:48:14
URL: http://scenbloggen.com/matildasvensson
Postat av: Emma

jag tror absolut inte att du är fake jag vet exakt hur allt känns och jag känner igen mig i väldigt mycket av det du skriver. Om man vill vara anonym ska man självklart vara det...

2011-11-07 @ 22:00:01
Postat av: .

"En bild kan visa hur jag ser UT, men min blogg visar vem jag ÄR"



Vill seriöst ställa mig upp och applådera just nu. Min respekt för dig bara ökar .

2011-11-07 @ 23:40:59
Postat av: Simone

Den sista meningen är klockren :)

Vad jobbar du med?

2011-11-08 @ 00:53:21
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: L

Jag blir så himla glad för din skull! Har följt din blogg riktigt länge och du förtjänar verkligen att det går bra för dig. Håll oss uppdaterade om hur det går med skrivandet!



Kram

2011-11-08 @ 08:28:39
URL: http://glitterlila.blogg.se/
Postat av: Felicia

Känner inte dig men en sak vet jag du är inte fake.

Tack för en toppen blogg.



Bamsekram <3

2011-11-08 @ 12:08:25
Postat av: Moa

Jag tror då inte att du är fake, har läst din blogg ett tag nu. Kram på dig, härligt att du börjar få till ditt liv!:)

2011-11-11 @ 02:03:31
URL: http://moakini.blogg.se/
Postat av: bella

Du är bara bäst!! så glad jag blir :D

2011-11-12 @ 22:30:55
Postat av: bella

Du är bara bäst!! så glad jag blir :D

2011-11-12 @ 22:31:30
Postat av: E

jag tror jag vet vem du är och om jag nu har rätt kommer du förmodligen inte avslöja de för mig men har jag rätt och vet vem du är så hoppas jag du tar tag i dig själv och börjar leva inte kul att se dig göra såhär mot dig själv! ta vara på ditt liv du fått du får bara ett make it count!

2012-03-01 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se