Bra humör igen





Haha. Nu blev jag på lite bättre humör igen.

Kommentarer
Postat av: A - Skinny thing

Hahaha. Synd dock att det inte fick mig också att bli på bra humör.

2011-10-21 @ 17:12:19
URL: http://gottabethin.blogg.se/
Postat av: Nossie

Hahahaha! Bilden längst ner är bäst!

2011-10-22 @ 23:40:29
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag fixar ju med smycken, och nu har jag gjort en hemsida där jag tänkte sälja och visa upp dem.

Här är länken! :)



http://ilovejewelry.blogg.se

2011-10-23 @ 11:29:13
URL: http://sorryorplease.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej, jag har under senaste veckorna börjat må mera dåligt över hur jag ser ut än vanligt. Har börjat jämn föra mig med mina pin-smala vänner och när jag kollar på mig i spegeln känner jag mig ful. Jag känner bara att jag vill slita loss allt fett på mina lår, min mage, mina armar. Förut åt jag, allt jag kunde hitta ungefär. Tränade varje dag osv. Men nu mår jag illa av en macka, mår dåligt om jag tar en liten godis bit. Jag låser in mig på mitt rum för att tänka. Jag tänker på hur ful jag är. Hur tjock jag är. Varför killen jag gillar inte längre vill ha mig, det är för jag är så tjock. Han vill ha en av mina bästa vänner istället. Han vill ha henne för att hon är smal, smal och jätte vacker. Jag är tjock, ful och kommer aldrig få en kille. Och ja jag mår dåligt av det. Jag vet själv att jag snart kommer tappa taget om det som håller i mot för tillfället. Snart kommer jag stoppa ner fingrarna i halsen, för det blir så lätt då. Jag blir vacker då, eller hur?

2011-10-23 @ 18:53:33
Postat av: Anonym

Hur smala är dina lår om du mäter med måttband?

2011-10-23 @ 23:00:09
Postat av: Anonym

Imorgon bitti på rixfm gästar en kille som kommit ut med boken "monster" om han sekt-mördaren som du skrivit om.

2011-10-24 @ 13:32:35
Postat av: J

Hej, har en konstig fråga, (skriver vid mailen)

Vet inte om du ens har möjlighet att kunna göra det. Förstår om du inte vill svara eller så för det är en dum fråga men skulle upskatta svar. Du kan få mer pengar om det behövs. Och om du nu skulle svara ja, kan du svara här vid kommentarerna så skriver jag sedan min mail.



Ta hand om dig. Kram

2011-10-24 @ 22:02:56
Postat av: Paris

Nossie: hahaha håller med! Bästa! :D



Anna: lovar att länka :) sjukt fina!



Michaela: Killen du vill ha vill ha den andra tjejen därför att hon utstrålar självförtroende. Det är det enda det handlar om. När man känner sig säker på sig själv och inte "krigar" för att vilja ha någon, då kommer killarna att flockas.



Jag tycker att du borde ta tag i ditt eget självförtroende innan du börjar titta på andra. Lär dig att älska och tycka om dig själv, och andra kommer att flockas kring dig.



Du blir inte vacker för att du är smal, du blir vacker för att du själv tycker att du är vacker!

2011-10-24 @ 23:19:59
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Paris

Anonym: ingen aning, kan leta reda på ett måttband och berätta i morgon!



anonym: åh! tack snälla för att du berättade! Du tänker på Manson? Vet du vilken tid?



J: alltså det är inte helt omöjligt. Skriv ett mail till mig på [email protected] och berätta lite om dig själv, vad för något du "är ute efter" och varför.



detsamma. Och kom ihåg att sådant inte löser problem annat än tillfälligt. Kram på dig!

2011-10-24 @ 23:23:04
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: ang. Manson (boken "monster)

Jag har försökt hitta den biten i arkivet men inte hittat det, du får nog kika runt själv :/

2011-10-27 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se