Du kan vara en slyna



Hahaha. Jag vet, jag suger på att uppdatera. Men jag känner att jag måste koncentrera mig på mitt liv och vad jag vill göra i framtiden och försöka skapa mig en karriär, så just nu jobbar jag dygnet runt. Jag har inte tid att sitta och blogga längre, helt enkelt. 

När det släpper med karriären, då kan jag koncentrera mig på att blogga igen, men just nu hinner jag inte. Jag måste få lägga fokus och tid på mitt "riktiga" liv och leva det fullt ut istället för att sitta framför datorn.

Kram!

Kommentarer
Postat av: do it

Lägg upp bilder på dig nu så vi får se om du nu är så smal som du säger.

2012-02-20 @ 03:45:26
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Kan du inte berätta vad du jobbar med och sådär? du kan väl skriva ett mail om du inte vill att det ska komma ut för att någon annan ska känna igen dig. Det hade varit kul och få veta hur det går för dig. Du skrev tidigare för flera år sedan att du hade en plan, att du skulle lyckas, lyckas med vad? =) bara du är nöjd, så är jag nöjd. tanke med att du jobbar hela dagarna långa.



Ha det!

2012-02-20 @ 11:48:01
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du något tips på hur man motstår suget till hetsätning? När jag väl har fått det, kan jag inte stå emot det. Det blir som ett tvång!

2012-02-21 @ 11:56:19
Postat av: Jennifer

Ah, it's a shame. Låter bra att du börjat styra upp lite i ditt liv, tycker verkligen inte att du ska lägga tid på bloggen om det går så bra som det går!

Försök äta lite också, kram!

2012-02-21 @ 23:33:53
Postat av: lovisa

har du någon tatuering? vad står det/vad för symbol? kram lollo

2012-02-22 @ 15:54:47
Postat av: J

2012-02-22 @ 16:54:39
Postat av: J

Har följt dig väldigt länge, till och med gått tillbaka flera månader för jag tycker du skriver så bra. Och du ska veta att jag tycker att du är en riktigt jävla stark person. När jag läste detta blev jag skitledsen men blev också glad för din del att du verkar kommit igång med ditt liv. Du och dina texter har hjälpt mig, DU ska veta det. Du är sjukt stor inspiration. Kommer sakna dig och dina inlägg jätte mycket men jag förstår dig.

Du är en unik och helt underbar person, glöm aldrig det.. Kärlek till dig

2012-02-22 @ 17:03:03
Postat av: Sara

Det låter bra att du fokuserar på dig själv och vad du vill! Det tycker jag verkligen.

Tråkigt att inte kunna se fram emot att läsa din blogg lika ofta bara. :( Bra att du inte lägger ned den iaf! Ta hand om dig!

2012-02-23 @ 01:06:44
Postat av: Madde

Förlåt om jag frågar men hur gör du för att komma ner i vikt ännu mer? Äter du nåt? Typ hur många kcl? Jag är i di längd, står o stampar på 49 o 50. Äter jag mindre går jag inte ner förbränningen blir typ intetexisterande men bara upp om jag ökar ens lite matintag sen.. Så vågar inte äta för lite!!Kanske fel forum att fråga då du vill bli frisk men skulle bara vilja veta hur du äter på en dag.. Kram!

2012-02-23 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se