46 kg



Jag vet, jag vet. Sämst på att blogga, eller hur?

Går i 180 just nu, sitter aldrig vid datan längre. Får så mycket gjort dock. Massa research och bakgrundsarbete till min bok, så snart kan jag sätta igång = snart är den klar. Jag tror så mycket på denna, jag vet att den är bra.

Jobbar och sliter. Hinner knappt äta. Skönt att vara igång så mycket, men det är ohållbart. Är nere på 46 kg nu. Min farbrors fru tog ett allvarligt snack med mig (hon är den enda som vågar göra det i min familj - i min familj sitter vi och stirrar stenhårt åt andra hållet eller stoppar huvudet så långt ner i sanden att vi kvävs). Jag vet ju själv om att jag har gått ner, och ärligt talat tycker jag inte om det. Ser faktiskt inte bra ut.


Det var väl den uppdateringen. Hörs igen om, låt oss säga en vecka? Närå. Ska försöka uppdatera oftare. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skriver du för bok? :)

2012-01-08 @ 12:17:46
Postat av: Lina

Åh, låter spännande, med boken alltså! Jag håller själv på med en bok, så tyckte det skulle vara kul om du typ skrev lite/gjorde nåt inlägg om ditt skrivande eller din bok:P HA DET SÅ BRA; puss och kram

2012-01-08 @ 17:07:48
Postat av: Sara

Du vill inte berätta vad den handlar om? Det hade varit roligt att veta. Och ät, det behöver du om du ska orka med att skriva en hel bok.

2012-01-09 @ 16:34:29
Postat av: Ahmed Wehbe

Hej, hitta din blogg av en slump.

Det låter som du har svårt med viljan.

Du måste sluta låta det fysiska påverka dina val. Tänk noga på vad du tänker på...låter knäppt. Men det funkar. T.ex. man ska ut, så tittar man ut igenom fönstret och ser att det regnar, och då vill man inte ut längre. Men om man kan identifiera såna tankar så kan man lättare gå emot dem.



Jaja, annars får du väl skaffa en stark man som styr dig till hälsosammare vanor.

2012-01-10 @ 21:03:11
Postat av: Minna

Skönt att den snart är klar! Skulle va roligt att få läsa den men förstår om du inte vill skriva ut titeln om du fortfarande vill vara anonym :)

2012-01-19 @ 10:30:29
URL: http://stolenmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se