Fettet är ivägen

image104

image105

Skönhet kommer inifrån - enligt den feta.

Kommentarer
Postat av: yellowplease

"Skönhet kommer inifrån - enligt den feta."
Mycket klokt sagt måste jag säga ^^

2007-11-26 @ 16:04:55
URL: http://yellowplease.blogg.se
Postat av: Någon

.. Synd att du värderar skönhet med att vara kraftigt underviktigt.
Men det är bara du som drabbas av dina åsikter.

2007-11-26 @ 22:46:03
Postat av: Anonym

Ja du borde veta att skönhet kommer innifrån. Du kräks för att bli smal o trots detta mår du skit. Alltså ser du gräslig ut inom dig trots att du är smal. Hur känns det att det finns överviktiga och normalviktiga människor som mår mycket bättre än dig och har ett vackrare inre?

2007-11-27 @ 19:01:22
Postat av: madde

det är inte speciellt snyggt att se ut som ett skelett heller

2008-04-27 @ 14:28:24
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är sannerligen svårt att förstå hur man kan tänka så. Men det är tvångstankar, eller hur? Det är sorgligt att du hänger upp hela ditt liv på svält. Förstår du någonstans inom dig att du ljuger för dig själv?

2008-04-30 @ 01:04:41
Postat av: Anonym

håller med, mycket klokt sakt av ' den feta '

vad är det som gör någon till fet?

ja tycker blondinbella är finare än nicole richie.

det är finare att ha lite hull, än att se ut som ett skellett.

bara så du vet.

det är inte så fint att vara super skinny.

2009-05-31 @ 22:06:38
Postat av: Anonym

Man kan ju tänka att den feta säger att skönhet kommer inifrån, men även om nu en "tjock" person inte skulle ha den snyggaste kroppen så kan han/hon fortfarande ha ett fint ansikte. Och bara för att man väger 20 kilo betyder inte det att man är snygg.

2009-10-29 @ 19:30:49
Postat av: Anna

Jag visste det. Det är där problemet lgger. Jag är tjock. Det är därför jag är olycklig. Det var ju skönt att få det bekräftat, att det var nåt så "enkelt" som jag kan ändra på själv. Vilken tur att det inte var något svårare, som att jag är dum i huvudet eller så. Om jag blir vacker, om jag blir smal, som du, blir jag en lyckad människa då? Kan du se mig i mina ögon och tala om för mig att allt odrnar sig, bara jag gör som du. Bara jag blir smalare? Kan du säga att det enda problemet är att jag är tjock? Är det så? Jag vill höra det, och jag vill hitta en lösning.



Det yttre kan man iaf påverka. Så jag hoppas att skönheten kommer utifrån, annars blir det jobbigt.

2011-06-23 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se