Vad är det ni vill ha?

image108

Vad vill ni ha? Vad är det du förväntar dig?
 
Hur ser du på andra? Hur vill du bli bemött?

Varför är du trevlig mot kassörskan på ICA? Kommer du träffa henne igen?

Varför ler du mot kvinnan på gatan? Varför anstränger du dig för att vara trevlig?

Varför går du på fest? Varför vill du ha kompisar?

Varför äter du mat? Varför vill du vara som alla andra?

Varför skriver du en blogg? Varför går du i skolan?

Varför har du för lite kläder på dig? Varför gnäller du så mycket?

Varför lägger du ner energi på andra människor?


Varför lever du?

Kommentarer
Postat av: dessan

?
det här var ett konstigt inlägg. förstod inte riktigt poängen. ska jag vara sur mot andra för att hävda för mig själv att jag inte ska tänka på vad andra tycker?
Jag är förvirrad, men tack ändå!

2007-11-27 @ 21:08:17
URL: http://achamonix.blogg.se
Postat av: Nicklas

Ja, du. Om vi alla hade den världen hade allt varit så mycket bättre.

2007-11-27 @ 21:51:55
URL: http://nicklaspersson.blogg.se
Postat av: Anonym

du är ju fan sjuk!

2007-11-27 @ 22:01:04
Postat av: sara

Vad heter du?

2007-11-27 @ 22:19:54
Postat av: Anonym

du är inte sjuk gumman, skit i dom. Var stark!
kram

www.anaandme.blogg.se

2007-11-28 @ 08:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se