VS - modeller

image90

Dom är alla tjocka för mig. Är det fel på mig?

Kommentarer
Postat av: kiwi

NE dom är ju det! :S titta hennes mage! dessutom står hon ju med armarna uppåt, tänk när hon sitter ner, gross

Postat av: Lilium, herself

hon är ganska.. fyllig faktiskt :S
Inte smal iallafall, inte i mina ögon

2007-11-18 @ 20:30:44
URL: http://jonesy.blogg.se
Postat av: Anonym

she's faaaaat!!!

www.anaandme.blogg.se

2007-11-19 @ 07:21:11
Postat av: Eric Gustafsson

E du dum i huvet?! Om du tycker att hon e TJOCK e du ju verkligen det..
Tjejer ska inte va smala som pinnar så revbenen sticker ut flera cm.. Tänk om, Tänk rätt!

2007-11-21 @ 19:02:54
Postat av: whitemini

ah hon e feeeeet

2007-11-21 @ 21:28:16
Postat av: Nicole

Hon är fet, du är iaf inte ensam om att tycka dt. (:

2007-12-15 @ 01:09:21
URL: http://thiin.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon är inte fet. Det är du som har en förvrängd bild av hon en kvinnas kropp ska se ut. Men du kommer inse det en vacker dag, och ångra all den tid för försökt bli "perkekt"(benig och äcklig utan former)...

2008-04-27 @ 23:27:52
Postat av: Anonym

hon är av kvinnligt kön och råkar dessutom *wow, shock* SE UT som det också - ja det är fel på dig.

2008-05-12 @ 01:54:32
Postat av: elle

e ni helt jäkla flängda!

jag tkr faktist synt om er som e anorektiker, man ska inte vara sånn, sluta att tro att alla e perfekta för jag kan sejja er att det finns ingen jävla person på denna planet som e perfekt!

Tkr ni verkligen att det e så jävla snyggt att bara se ut som ett skelett elr! om ni vill vara perfekta så ska man äta sunt o inte gå runder som en dåre o kräka. tkr faktist synt om er, o ni kanske hatar mej bara för det men ni får väll ta tag i ert problem som säkert orsakat anorexia istället för att ni låter er själva att ert problem äter upp er!

2008-06-02 @ 21:31:02
Postat av: Anonym

Såna här saker som DU lägger ut på din blogg gör att folk får samma sjukdom som DU, är det något du önskar folk? Fast du tycker ju tydligen att det enda fina är att vara så smal som möjligt. Jo, jag tycker jättesynd om folk med ätstörningar, men jag tycker inte att du har rätt att klanka ner på andra och få andra att må dåligt bara för att du tycker själv att du är fet. Tänk dig för!

2009-07-01 @ 17:51:52
Postat av: Anonym

la dock inte märke till att det var ett så gammalt inläägg

2009-07-01 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se