Jag lovar, jag SKA svara på era kommentarer

image289


Jag looooovar, jag ska svara på era kommentarer så fort jag kan! Nu ska jag och Boyfriend ut och äta sushi, det ska faktiskt bli mysigt. Även om det inte blir så mycket mat för min del...

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen ska vi iväg! Ger er en fin bild på MK så länge, hon är verkligen så himla vacker. Förstår inte hur folk inte kan se skillnad på MK och Ashley?! Jaja, nu har jag suttit här alldeles för länge. Ha det så bra ikväll snyggingar! Speciellt du E!

Kommentarer
Postat av: AE

Ja alltså, mary-kate kan vara jäkligt ful ibland också, men den här bilden du lade upp är GUDOMLIGT söt!

Misosoppan är ju iallafall nyttig (jag har för mig så..?) så den borde vara ganska lugnt att äta(dricka?)

Kram kram
anorex.blogg.se

2008-04-14 @ 19:49:41
URL: http://anorex.blogg.se
Postat av: Anonym

gud vilken fin bild på marykate. Så vacker! Vilka fina ögon, fint allt! Så vill jag se ut! (fast jag vill fortfarande vara lång :P)

2008-04-14 @ 22:46:31
Postat av: Anonym

sashimi,
bara lax, är väl det bästa du kan äta. så slipper du riset.

2008-04-14 @ 22:47:26
Postat av: Zoë

Mary-kate är sååå söt

2008-04-15 @ 18:33:30
URL: http://thesundays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se