Vet ni vad jag hatar ännu mer?

Jag hatar er som tror att ni känner mig. Ärligt talat, vad är det för fel på er?


Anonym:

Hahahahah läste rubriken o tänkte: det är ju precis det du gör! Rannsaka dig själv, vem tror du lägger mest tid på att koncentrera på mat under dagen? anorektiker som du eller de som äter?
eller du kanske bara var självironisk, eller bara dum! misstänker det sista faktiskt..




Hej du anonym. Hur kan du veta det? Min dagar går ut på att gå i skolan, vara med min pojkvän, plugga, rida och kanske träffa någon kompis. Jag skrev det jag skrev, för att min pojkvän tappade humöret för att han inte hade ätit på hela dagen, och ville dumpa av mig hemma för att kunna åka och äta.

Alltså kommer jag på andra plats för honom, mat går före att vara med mig. 

Jag tänker aldrig på mat. Att tänka på mat gör mig hungrig. Därför låter jag bli det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se