Heroin thin



ALLT är förresten kaos just nu:

 - Jag kan inte sova eller äta.

 - Jag saknar Boyfriend så att det gör ont i hela kroppen (eller saknar jag närheten av någon, vemsomhelst?)

 - Min bästa tjejkompis skjuter (sprutor).

 - Min andra tjejkompis är gravid - igen.

 - Julafton är om några dagar och jag vill bara ta livet av mig.

 - Jag älskar alla så himla mycket, och det finns INGEN som tycker om mig.


Jag skrämmer mig själv så jävla mycket just nu. Det är tur att jag inte har någon ork i kroppen, att jag inte orkar ta livet av mig. Jag vill, men jag kan knappt ställa mig upp ur sängen.

Kommentarer
Postat av: patrik

Jag älskar dig.

Du verkar vara smart och är säkert hur söt som helst :)

Kram!

2008-12-22 @ 09:17:55
Postat av: misia

vetinte vad jag ska skriva, men det känns fult att bara läsa och sen "gå". usch, jag önskar att du slapp känna som du gör :(

2008-12-22 @ 11:43:36
Postat av: Ellis

Vi (jag) tycker om dig!

Snälla håll ut? Och drick iallafall lite..?

2008-12-22 @ 12:10:26
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker om dig, du verkar vara en bra tjej. jag älskar din blogg, kämpa! :'(



btw vet du vad är det för låt i videon, den var fett bra.

2008-12-22 @ 12:41:41
Postat av: Lena

Jag vet att du har det tufft nu. Men försök att få i dig lite dricka iaf.. Jag vet att du klarar det.. Vet också att hur tufft det är att göra det o finna motivationen att göra det.. Jag tror o hoppas att du liksom jag eg vill kunna må bra.. slippa all skit som orsakar allting. jag vet vad du går igenom, men jag vet oxå att vi måste gå den svåra vägen för att kunna må bra igen.. väldigt lätt o säga men svårt o göra.. även för mig..

Jag hoppas att du snart kan få i dig någonting iaf.. God Jul på dig iaf... Kram Lena

2008-12-22 @ 13:19:25
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jag tycker om dig. Mycket.



Du betyder väldigt mycket för mig, jag skulle dö om du inte skrev, det är som terapi för mig. du betyder livet för mig.

2008-12-22 @ 14:18:22
Postat av: Sarah

Vi gillar dig, vi tycker om dig. Ååh vad jag vill att du ska förstå att vi finns, och att om något händer dig då blir VI sårade, vi blir ledsna och allt. Vi finns med dig i allt, oavsett vad som händer.. När du lyckas äta någorlunda "vanligt" då finns vi och stöttar dig och tro mig jag vet hur det känns.. alla blir SÅ glada när du gör det! Inget bättre än att klicka in sig på din blogg och läsa "Idag åt jag det och det :D" osv.. Gud vet hur många som stöttar och älskar dig, KRAM. Don't ever give up. Kom ihåg att du är anonym och du kan skriva vad du vill .. Vill även påpeka att jag tror du behöver hjälp med detta, det blir bara jobbigare och jobbigare desto längre du kommer med detta på egen hand..

Åh.. Kram tjejen. love<3

2008-12-22 @ 14:54:14
Postat av: C

jag tycker om dig!

2008-12-22 @ 14:59:18
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
Postat av: Ida

ja precis, vi tycker om dig! <3

2008-12-22 @ 15:29:45
URL: http://gottobethin.blogg.se/
Postat av: elinor.

jag tänker på dig mycket faktisk, ska tänka på dig på julafton <3 läser din blogg ofta och vill bara att du ska veta att jag tänker på dig.

2008-12-22 @ 17:37:56
Postat av: Anonym

melissa horn - som jag hade dig förut

2008-12-22 @ 18:06:51
Postat av: Anonym

Fortsätt kämpa gumman!!

Du klarar denna djupa svacka i livet bara du inte ger upp!

Ta hand om dig!!

puss och kram!

2008-12-22 @ 18:36:59
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: SKÄRPNING



Herre Gud, vad är detta ?!



"Jag skulle dö om du inte skrev. Du betyder livet för mig"



Tjejen bakom bloggen verkar vara en nedstämd, uppmärksamhetshungrig fjortis som kan EN ENDA sak, och det är det hon sysslar med KONSTANT; nämnligen att tycka synd om sig/dig själv.



"Jag har inte ätit eller sovit på två dygn"

Har du inte sovit alls på två dygn så lovar jag att det hade varit annorlunda.



Oah. Jag blir så... Det här är liksom förnedrande för oss andra anorektiker.



De enda som verkar vara liiite mer pinsamma och patetiska är de som kommenterar inläggen med ord som de tidigare nämnda...

2008-12-22 @ 22:23:20
Postat av: Patrik

det är bara du (SKÄRPNING) som är pinsam och patetisk här.

2008-12-23 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se