Long time ago



URSCH, vad länge sedan jag bloggade. Inte ens okay.

Det har varit skönt med en bloggpaus (eh, not, vem försöker jag lura?!) men nu är jag i alla fall tillbaka från Grekland. Åk ALDRIG till Rhodos, värsta stället jag någonsin varit med om.

Förlåt att jag inte hann blogga innan jag åkte. Hade så bråttom och var så stressad, så jag hann inte. Nu ska jag duscha och sedan leka med Boyfriend! Gosh, I missed him. (Och jag hatar att säga snuskiga grejer, men anledning till att jag inte har bloggat när jag kom hem idag, klockan två på eftermiddagen, var att vi var hemma hos honom och "myste" hela dagen... hehe!) PUSS!

Kommentarer
Postat av: mary

Låter inte bra,, jag som skall åka till Rhodos på onsdag. Var du på norra eller södra sidan?





2008-07-27 @ 21:20:08
URL: http://balletdestination.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snitsnack! rhodos är skit härligt!

2008-07-27 @ 23:04:53
Postat av: Anonym

I LOVE RHODOS!

2008-07-28 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se