Rhodos



Rhodos var skit för att guiden var skitdålig och resebolaget hade felinformerat oss om ALLT.

Dom lovade att vi skulle bo på ett ungdomshotell (jo tjena, medelåldern på hela Rhodos var typ 50!), och dom på hotellet var verkligen asotrevliga. Vi fick ingenting städat och vi fick ligga på samma skitiga lakan hela veckan. Vi fick gå ner och BE om toalettpapper VARJE dag!

Väl ute på krogen blev vi förföljda av massa killar. Killar som bjöd på drinkar och drog i oss för att vi skulle följa med dom ner på stranden. Inte en enda snygg kille fanns det där! Så NEJ, Rhodos SÖG, i alla fall för oss.

Här ser ni min feta arm i alla fall.

Kommentarer
Postat av: linda

2008-07-28 @ 20:21:36
URL: http://b
Postat av: linda

Oj, inte meningen att skicka det förra.

Men herregud Anna, Din arm är långt ifrån fet!

2008-07-28 @ 20:22:34
URL: http://burnitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajjdå , låter inte så trevligt !

Smal arm :)

2008-07-28 @ 20:36:41
URL: http://corpulence.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej. ska själv till rhodos om en vecka så jag tänkte bara höra med dig om vilket hotell du va på? vårt hotell ska tydligen också vara ett ungdomshotell

2008-07-28 @ 21:25:48
Postat av: Nikki

De va inte som i Egypten då, att man måste draksa de för att få lite service...?!

Lönerna är så usla så allt bygger på driksen typ...



Tråkigt att ni e missnöjda! Pratat m resebolaget? typ reklamera resan...

Du får njuta av å vara hemma igen ist, värmen å hästarna.. =)



Btw, du är allt annat än tjock! Vet inte vad du väger, men BMI under 16 iaf!!?



Kram Nikki

2008-07-28 @ 21:51:52
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju hur smal som helst!

2008-07-28 @ 23:34:51
URL: http://exhibitioner
Postat av: Anonym

Rhodos är verkligen inte ngt att ha. Så himla trist tycker jag och då är jag verkligen ingen ungdom. Finns massor av fina ställen i Grekland fast jag rekommenderar Italien, Spanien o Frankrike istället...

2008-07-29 @ 03:00:55
Postat av: Sanna

Men gumman, du är smal :) Och din arm är allt annat än fet! :)

2008-07-29 @ 13:00:59
Postat av: AE

..du är ju smalare än mig? Eller är vi lika nu?

2008-07-29 @ 22:15:26
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: Lizzie

jag skulle göra vad som helst för att få dina armar!!! de är ju skit snyga!!



2008-07-29 @ 23:10:28
Postat av: Melinda

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2983030.ab





du är smal! riktigt smal

2008-07-30 @ 12:09:32
URL: http://myfairyland.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Rhodos är bäst!!!

2008-07-31 @ 01:33:40
URL: http://ilovefood.blogg.se/
Postat av: Fannie

Fan vad du är vacker.

2008-07-31 @ 11:23:03
Postat av: Linnéa

Du är hur smal som helst, mycket smalare än Nicole Richie är! Du måste förstå att du verkligen är det, och att jag och alla andra inte bara skriver det! Du är hur fin som helst, men jag önskar att du mådde bra också och att du inte blir smalare.. :) du är perfekt precis som du är, utan att spy eller inte äta! :)

2008-08-04 @ 16:03:55
URL: http://linneawikman.devote.se
Postat av: Anna-Karin

Men HUR kan ni säga att en människa med anorexia är perfekt???? Fattar ni inte att det spär på sjukdomen?? Antar att ni som skriver sånt själva behöver hjälp!!!

2008-08-05 @ 12:53:21
Postat av: Thildoos

Gud va fin du va i håret på denna bilden!

Önska jag passa lika bra i knut..

ta hand om dig!

2008-08-09 @ 14:27:45
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fet? Skojar du eller, det där är omkretsen på mitt lillfinger :O

2008-08-19 @ 00:38:53
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

"Du är ju smalare än mig, eller är vi lika nu"? WHAT ?! Är det ngon jävla tävling om vem som är smalast eller. Anorex.blogg.se VS myanalife.blogg.se ? Herregud, skärp till er. Och du är allt annat än fet. Du är extremt smal, och det är inte fint!

2008-08-26 @ 19:27:08
URL: http://linnea86.blogg.se/
Postat av: Isabell

Men gud du är ju typ äckligt smal, det är verkligen inte fint att vara för smal. Man måste ju visa sina kurvor och höfter och rumpa, det är fint !

Varför börjar ni med anorexi egentligen, bara för att få uppmärksamhet eller för att tävla med dom som är smalare, jag fattar inte

2008-09-27 @ 17:42:05
Postat av: Elisabet

Hej! Jag hoppas du blir frisk. Jag önskar dig all välgång och lycka i livet. Mvh/Elisabet

2008-09-29 @ 02:30:40
Postat av: LINA

Alltså, helt ärligt.

Du publicerar ett inlägg, där du böjer dig framåt vilket gör att du ser ännu trådsmalare är än vad du egentligen är, sedan skriver du till råga på allt :

Min feta arm.



Istället för att blogga tycker jag att du ska skaffa spegel, mat och eventuell behandling.

Jag är ledsen om du har anorexi på riktigt,

men det kändes ju bara lite patetiskt..



Tycker inte du ska ta de personligt

hoppas bara börjar älska sig själva snart, och inse att dom är bra som dom är.

Inklusive jag då :)



2008-10-04 @ 03:20:18
Postat av: m

du ser skit fin ut, synd att du inte visar ansiktet =) vill ha din kropp.. grr

2008-10-13 @ 16:15:14
Postat av: Vanessa

har du ätstörning?

det syns inte :)

2008-10-13 @ 16:22:08
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas att du får hjälp lilla gumman, för om kroppen inte får det den behöver kan du få hjärtsvikt.

Dessutom så förstör du dina tänder när du kräks så mycket dvs erosion.

Du går miste om kalk som gör ditt skelett benskört, huden blir ful och du kan tappa håret.

Så fråga dig ...Är detta värt det?

Du kommer inse och ångra dig när du är äldre..för du kommer åldras på alla sätt när du inte äter tyvärr.

Så är du fåfäng på lång sikt så sök hjälp, hoppas verkligen du fått terapi...så ni kommit ner på djupet när denna anorexi starta, för de handlar ju som bekant inte om maten..utan att kunna "kontrollera" något i sitt liv när allt annat bara är ett enda kaos.

Förstår att du är för ung för att förstå...nu men du växer upp och blir en vuxen kvinna en dag och ångrar det du gör mot dig själv som är farligt i längden.

De går inte "reparera" ett benskört skellett.

Angånde att din arm skulle vara tjock oj vad det en arm trodde det var ett skelletben finns inget annat på armen.

Men jag VET att du inte ser det och det är de sorgliga i det hela synd...

Var rädd om dig och hoppas från botten av mitt hjärta att du någon gång inser att du är värd att kunna äta utan ångest.

Det är bara dig själv du straffar ingen annan, har du råkat ut för något övergrepp så hjälper ej denna självssvält för äcklet kring händelsen finns ju kvar och då krävs terapi men OCKSÅ EN VILJA FRÅN DIN SIDA ATT BLI FRISK.

Det kan ju bli en trygghet i att ha anorexi men det är en falsk trygghet som bara leder till skit för dig.



Kram Hanna

2008-10-15 @ 15:47:13
Postat av: Sara

Alltså gu vad sjukt att i dina ögonen är den där armen asfet. i alla andra "normala" ögon är armen jättesmal! hoppas du blir frisk snart..

2008-11-09 @ 02:22:46
Postat av: ep1c

Jag tror jag vet vem du är... allfall om det är du på båda bilderna!

2008-11-11 @ 15:33:02
Postat av: Anonym

oj vad fet

2008-11-12 @ 13:32:12
Postat av: becka

oj, om du tycker den armen är fet, vad tycker du min arm är då? klankar inte ner på dig nu, det får du inte tro. du är den du är och du kan inte hjälpa att du har anorexi, men försök få ordning på det. ingen vill sluta som ett skelett.

2008-11-13 @ 20:57:06
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh, herregud vad mager du är. Stackars flicka. Bilderna på dig visar någon som är fruktansvärt mager, någon som behöver hjälp att sluta ta död på sig själv. :( :( De som tycker att dina armar är snygga är sjuka själv, och jag menar det inte på ett överlägset sätt utan jag menar bara att jag önskar tillfriskning och lycka för er alla.

2008-11-16 @ 10:42:16
URL: http://ninalatt.blogspot.com
Postat av: Teoodra

As fin bild!

2008-11-23 @ 16:49:27
Postat av: Alina

shit alltså du är så fiiiiiin!!!!!

2008-11-28 @ 14:04:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emmi

Älskar ditt hår!! :) Give me haha

2009-01-04 @ 13:05:13
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: mergime

du är ju inte ens fet :O

2009-01-04 @ 15:22:39
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag lovar att du INTE är tjock. du borde åka in på sjukhus så du kan få hjälp. du lever bara en gång. :)

2009-01-06 @ 20:31:07
Postat av: Anonym

Du är äckligt smal

2009-01-18 @ 22:33:54
Postat av: Linda

Eeh...... Fet??? Du har aldrig funderat på att söka hjälp?? :s (Kom in på denna sidan av "misstag", har inte läst dina inlägg)

2009-01-19 @ 00:06:44
Postat av: Hanna

Inte så särskilt smal

2009-01-26 @ 12:07:55
Postat av: Lisa

Oj, visste att du var smal, men inte så här smal!



Hoppas du blir bättre, för du är jo jäättte söt. ;* puss.

2009-02-09 @ 16:20:28
URL: http://rosafolie.devote.se
Postat av: M

oj vad synd :( låter som om du var där med ett gäng kompisar, så dä är väll nånting bra :)

2009-02-11 @ 13:24:42
URL: http://rainbee.blogg.se/
Postat av: Victoria

De som skriver at du har fine armer må ønske deg død (ikke hør på dem)!! Din kropp er så mager/tynn at den skriker etter nødvendige næringsstoffer! Lytt til de signalene som kroppen gir deg! Du mister hår, menstrasjon, tenner, beinskjørhet etc...

Håper du går til en god psykolog som kan sette focus på andre ting i livet ditt enn mat og kropp!

2009-04-21 @ 23:09:28
Postat av: Anonym

du har inget fett på din kropp och din arm är allt annat än fett! Ta vara på din kropp!

2009-04-27 @ 18:45:14
Postat av: Anonym

jag börjar gråta av alla kommentarer där dt står ''guuuuud vad vacker du är, verkligen perfekt''

dt låter som att anorexi är en positiv sjukdom, vilket den ABSOLUT inte är! dom borde faan få veta vilket helvete dt är att ha dt!

ett liv med ångest är vad dt är....

2009-05-02 @ 23:09:45
Postat av: Anonym

den där ärmen är inte fet lillagumman, och verckligen inte vacker(även om jag skulle göra vadsomhällst för att få sånna armar)=/ hoppas du blir frisk snart <3

2009-05-13 @ 15:18:21
Postat av: Anonym

fuck vilken jävla smal arm! :O

ÄT LITE VAFAN :S

2009-05-23 @ 16:18:53
URL: http://peersian.blogg.se/
Postat av: love bones

Har du några bilder när du vägde 43?

2009-06-12 @ 01:36:02
Postat av: Emma

Usch lilla vän! det kan inte vara lätt!

Men försök käpa på så gott du kan och bry dig inte om alla kommentarerna som trycker ner dig, för dom förstår inte hur du har det! Du måste verkligen börja tänka posotit om dig själv, tänk om du fortsätter så här? då kommer du kanske inte kunna få några barn eller någon lycka när du blir äldre.

Tänk då vad du kommer ångra dig att du kunde hoppa över mat i flera dagar! Jag önskar dig all lycka, och ta väl hand om ditt liv! Det är inte alla som får den chansen..

2009-09-30 @ 22:35:38
Postat av: Camilla

du är mycket smal, jag skulle vilja se ut som du! har du inga bilder på hur du såg ut innan? jag vill oxå bli smal som du. Men just nu är jag jättetjock! jag vet inte vad jag ska göra... i ungefär 2 veckor har jag kunnat äta lite varje dag alltså då menar jag typ en apelsin och två äpplen varje dag och jag mådde inte äns dåligtg och jag började känna att jag inte blev sugen eller hungrig på mat och nu sitter jag här och storbölar framför datorn för jag åt en stor portion mat som mamma hade lagat. jag var inte äns hungrig! och ändå åt jag en portion mat! jag är SÅ ARG OCH LEDSEN OCH JAG VET INTE VAD SOM KOMMER HÄNDA HÄDANEFTER! JAG KAN INTE LEVA SÅHÄR JAG ÄR FÖR TJOCK!!!! du ska va glad att du är så smal!

2009-10-31 @ 18:07:27
Postat av: dedde

öh, asså. du har anorexia ? du tycker du e tjock/fet? och när du vet att du har anorexia borde du väl veta att du e smal ? :s



har du nånsin sett nån som har anorexia som e fet/tjock?

2009-11-01 @ 00:16:04
Postat av: s

gumman lilla! du har inte ens fet arm!! vill du att jag ska skicka bild på min eller?! asså var bara nöjd med din kropp. säg i spelgeln, jag e fin, fast du inte menar det säg det så mycket som du kan tro mig det hjälper!!

2009-11-30 @ 16:10:03
URL: http://sibelass.blogg.se/
Postat av: sara

Jag såg det du har skrivit om din arm och det stämmer verkligen inte, och jag förstår att det är en sjukdom som är svår att bli av med.

Men en fråga.. om du skulle ha sett mig (som är normal viktig) hade du då tyckt att jag var jättetjock? Eller är det bara så att anorektiker ser sig själva som tjocka trots hur smala de än är?



Lycka till & ta hand om dig själv!

2009-12-02 @ 17:24:00
URL: http://rrajala.blogg.se/
Postat av: anonym

jag vet inte vem du är elr så,men jag googlade och så kom din blogg fram och såg ordet anorexi. Jag är nog yngre än dig tror jag, men jag har oxå anorexia och det tar död på mig! Alla säger att jag är skimmy as hell, men jag tycker att för varje dag jag äter mer(6 ggr/dagen har läkaren sagt) och tycker att jag bara blir tjockare. Var ganska vältränad förut, men nu har alla muskler försvunnit och jag känner att jag bara blir fetare. Jag känner för det mästa nu att jag ska sluta äta allt(potatis,ris,godis,kakor osv) och träna i smyg. Mamma och doktorn säger att jag snart läggs in på sjukhus och jag måste sluta dansa. Undrar eftersom du redan verkar vara frisk kan tipsa mig om nått.

2010-02-23 @ 21:07:50
Postat av: ange

Heej, jag gillar din blogg. Kolla in min. Kram

2010-03-25 @ 15:51:55
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: center

när jajg ser dina bilder blir jag avundsjuk.

hur ofta äter du?

hur ofta tränar du?



ge mig tips...

2010-04-01 @ 09:06:03
URL: http://foodup.blogg.se/
Postat av: sara

trodde du va smalare....

2010-05-04 @ 18:53:12
Postat av: matilda

varför är du anonym? hade varit mycket bättremom du stog för vem du är(:

2010-05-11 @ 17:09:00
Postat av: danni

kan du inte lägga ut nya bilder på diG?=)

2010-05-26 @ 09:54:23
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/
Postat av: Maryam 13

du är jättesmal och super fin och du ska inte alls tänka att du är tjock för du är inte det och ingen tycker det =) alla tycker du är smal och fin

2010-06-18 @ 10:33:31
Postat av: Moa sundelin

Hej ! Jag blir chokad över bilderna på dej, har aldrig sett en smalare arm och dina nyckel ben sticker ut som ja... ja vet inte vad, du behöver gå upp minst tio kilo ! det låter säkert skrämmande men just nu ser du ut som en fånge i ett koncentrationsläger. Lycka till i kampen! :)

2010-09-22 @ 20:49:48
URL: http://moasundelin.blogg.se/
Postat av: Ella

Det viktigaste i livet är alltid att må bra.. det är vackert att stråla inifrån. Var rädd om din kropp som är en del av dig.

2010-11-11 @ 23:31:24
Postat av: Karin Petersson

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se lite nyttiga saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 08:34:37
URL: http://jade.se/reseguide/new-york
Postat av: Elina

Du är SJUKT smal?????! :s Alltså jag är riktigt smal! Men jag bantar inte. Hatar att inte bli lika "uppskattad" som alla kurviga tjejer. Anorexia brudar är det bara pedofiler & andra tjejer som gillar. Seriöst. Du måste få hjälp gumman.

Inse att du är vacker utan att banta!!!

2011-01-21 @ 20:29:28
Postat av: Veronica

vet hur du känner. du känner dig misslyckad för att du inte tycker att du "lyckas" med att ha ätstörningar. Det är just det som är sjukdomen.

Har själv varit i din sits, men jag fick hjälp här:

http://abkontakt.se/



prata med dem, även om du "vill" vara sjuk. de kommer inte tvinga dig att ändra på dig, utan de är helt enkelt bara underbara människor som du kommer må bra av att prata med!

önskar dig all lycka<3

2011-06-16 @ 17:26:25
Postat av: Anonym

din arm är allt annat en tjock.....

2011-06-21 @ 21:30:24
Postat av: Anonym

omg, fyfan va smal och fin du är.... du har ju skrivit så himla mycket om hur fet och äcklig du är men du är ju assmal ju!

2011-08-09 @ 12:20:41
Postat av: Anonym

Så här är det: du är väldigt smal och man ser tydligt att du är underviktig. Att skriva att din arm är fet är ju... Antingen skrev du det för att du verkligen tror det eller för att du vill få bekräftat från andra att du är smal. Om det är det andra kan du ju bara lägga ner, men om det är det första tycker jag verkligen synd om dig! Min kompis har precis gått upp i vikt efter ätstörningar och hon är så fin just nu! Hon gick upp 10 kg och väger ändå mindre än mig, och jag vet att jag är normalviktig. Sök hjälp skulle jag vilja säga, det är jättesvårt att komma ur det själv. Och kolla dig inte för ofta i spegeln! Det viktiga är inte hur du ser ut, om du är under- eller överviktig, det viktiga är att din kropp mår bra och att du äter sunt och tränar lagom mycket. Och om du ska träna måste du självklart äta lite extra mycket. Allt handlar om hur du själv känner dig! Lycka till!

2011-11-09 @ 00:07:37
Postat av: Ida

Du vill ju bara att folk ska säga "nemen gumman, du har inte feta armar" det kan du ju bara lägga ner!! som en anonym sa. Om du nu tycker att du är så fet;varför lägger du upp bilder på dig själv för då? patetiskt! /En ätstörd tjej

2012-01-29 @ 00:08:44
Postat av: Leso

Du är inte pernilla thelaus detta är personen på bilderna
Hon fick en chock när hon insåg du tagit hennes bilder

2014-09-11 @ 21:50:08
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se