Hur jag orkar träna




Många mailar och kommenterar och frågar hur jag orkar träna och ifall jag inte har huvudvärk eftersom jag äter dåligt.


Jag har inte huvudvärk SÅ ofta, eller så har jag det konstant. Men jag har vant mig. Jag känner inte efter så mycket faktiskt. Ibland kan det vara jobbigt, men oftast inte. Jag ser till att dricka mycket, oftast är det därför man har huvudvärk, för att man har vätskebrist.

Hur jag orkar träna? Det gör jag inte. När jag äter som minst så tränar jag inte heller. För det första så HATAR jag att träna, den enda träningen jag får är genom min ridning och promenader och att jag rör mig väldigt mycket i min vardag (underskatta aldrig vardagsmotionen!).

Faktum är att det är farligt att äta om man fastar till exempel, för hjärtat.

Om jag vet att jag ska rida så äter eller dricker jag något ganska kaloririkt precis innan jag ska rida så att jag får lite extra energi. Annars så låter jag bli det. Det kan vara lite saft, DextroEnergy eller någon liten matbit.

Kommentarer
Postat av: Nikki

"faktum är att det är farligt att äta om man fastar till exempel, för hjärtat."



Va?? förklara gärna vad du menar =)

2008-06-11 @ 18:32:27
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: stina

hej:) finns någon bild på dig på bloggen? fashineras också av smala människor,,kan lixominte låta bli att titta. hoppas du inte svälter ihjäl dig,,,jag har varit där,,,

2008-06-29 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se