Bulimi attack

image248

Jag blir sååå trött på alla människor på PRO - ANA - sidor. Var är er viljestyrka? Hur kan ni kalla er själva för anorektiker?

Ni som är medlemmar på sådana sidor vet vad jag menar. Typ folk som går på diet, hetsäter eller bara klagar på allt. Ni är sjukt jobbiga.

Ifall ni vill gå ner i vikt finns det inga hemligheter: ÄT MINDRE ÄN VAD DU GÖR AV MED! Ska det vara så svårt? skitsamma vad ni äter - bara ni får i er mindre kalorier än vad ni gör av med.

Vilken världshemlighet va? Så, sätt igång och verkställ den. NU.

Kommentarer
Postat av: lilium

mjo du, sjukt trött blev man efter att bara varit inloggad några gånger på såna sidor.

De var ju mest folk som VILLE bli sjuka och så var dom typ 12 år och inte visste vad ÄS var! HAHAHA, vad gör man då på sidan liksom? :D

2008-03-25 @ 12:02:09
Postat av: .

Som om alla tolvåringar var idioter.

2008-03-25 @ 12:20:44
Postat av: A N O N Y M

Du lär ju tycka att jag är helt värdelös.
men jag kallar mig inte anorektiker heller.

2008-03-26 @ 01:02:49
URL: http://myprecious2.blogg.se/
Postat av: Mia

hur jävla jobbig är inte du da? allt du skriver om är hur synd du tycker om dig själv så att andra också ska tycka det. Sluta gnäll ute på internet o skaffa hjälp istället...

2008-03-26 @ 19:41:25
Postat av: Anonym

Ni vet jag ingenting om dig, och du har helt rätt i att det är många människor ute på sånna sidor som inte har i närheten av en äs. Men borde vi inte vara glada för deras skull? borde vi inte tycka att det är skönt att dom slipper alla skit som det faktiskt tillför? För övrigt så borde du sluta vara så cynisk mot alla fröken "jag ska äta 1000 kcal om dagen" Jag åt inte ens 1000 kcal om dagen när jag var frisk, så vem är det egentligen som går runt och låtsas att hon är anorektiker?

2008-03-27 @ 17:29:53
Postat av: Anonym

hur kan du uppmana människor att bli anorektiker??? Du ägnar ju hela bloggen åt att skriva hur hemskt ditt liv är. Väx upp och gör någonting åt det istället!!!

2008-05-13 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se