Schyssta kommentarer...

... jag har fått. Tror ni dom hjälper? Nej. Kommer dom att ändra någonting? Nej.

Och du din lilla idiot med IP: 90.229.228.76, dig kan jag anmäla, bara så du vet. Jag har i alla fall spärrat ditt IP och kommer spärra alla andra datorer du skriver ifrån.

Fyfan vad ni är dumma. Hur FAN I HELVETE KAN NI SKRATTA? Tycker ni att det är kul? Fattar ni inte att det är som att sparka på en döende?

Jag har ANOREXIA vilket gör att jag inte kan äta. Jag vill vara SMAL för jag vill ta liten plats här i världen. Jag vill inte vara en börda för mina föräldrar eller min pojkvän!

Jag mår skitdåligt jämt, men ni går in på min blogg för att SKRATTA. Ni är ju för fan slut i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt aldrig idioterna trycka ner dig. Aldrig.

2008-05-08 @ 17:38:21
Postat av: Anonym

Vissa växer helt enkelt aldrig upp.

2008-05-08 @ 17:45:42
Postat av: Nella

Får man fråga varför du inte söker hjälp?
DU tar jue större plats i världen genom att folk upmärksammar hur smal du är. Är du alldaglig ser inte folk dig? Ha det bra

2008-05-08 @ 17:49:08
URL: http://roxiessecret.blogg.se
Postat av: anaprincess

Har också fått elaka kommentarer från den personen med
Ip nr 90.229.228.76 :/ vet du vem det är?

2008-05-08 @ 17:49:25
URL: http://anaprincess.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tycker synd om dig. Jag hatar oförstående personer! ah, kan de bara dra åt helvete?!

2008-05-08 @ 18:11:48
URL: http://evigkrigare.blogg.se
Postat av: karoline

ta inte åt dig! de vet inte vad de snackar om! som någon annan skrev: låt dem inte trycka ner dig.
kramar!

2008-05-08 @ 18:12:27
URL: http://missundelicious.bloggspace.se
Postat av: Maja

Ta inte åt dig ett skit. Dom känner inte dig, vet inte vem du är. Dom har ingen jävla aning om någonting! Låt ALDRIG deras kommentarer påverka dig.

2008-05-08 @ 18:18:08
URL: http://twoin0ne.blogg.se/
Postat av: An

Bry dig inte! Du klarar det! Älskar att läsa din blogg.

2008-05-08 @ 18:38:33
Postat av: Sofhia

Jag är på din sida!! Det finns inget värre än små oförstående jävlar som ska lägga sig i med sin åsikt. Stay strong och kom ihåg att de där personerna inte fattar vad det handlar om och kmr aldrig att göra det heller. Någonsin.

2008-05-08 @ 18:46:55
Postat av: Anonym

sluta skriv blogg då

2008-05-08 @ 20:02:22
Postat av: emelie

Uppdatera oftare! Jag tycker att det är jättefint att vara smal, det ser så mycket sundare och fräschare ut! Och du ser verkligen bra ut! Dock så tycker jag att det finns gränser och du är sjukt snygg så som du är nu! Jag är rädd att om du blir smalare kommer du inte se lika bra ut! Take care!

2008-05-08 @ 20:15:33
Postat av: Isabelle

Anna, du rockar! skit i alla andra losers som inte har någon aning om någonting. De är bra iq-befriade idioter som lider av för mycket framtid som skickar elaka kommentarer till folk.
Du är grym som vågar stå upp för den du är och dela med dig av ditt liv i din blogg. Du hjälper oss i samma situation med att få oss att inte känna oss lika ensamna. Din insats är grym. Utan din blogg som jag kan referera hela min vardag till skulle jag nog vara död i det här laget.
PUSS på dig.

2008-05-08 @ 20:23:02
URL: http://sakertva.blogg.se
Postat av: Clarie

TA INTE ÅT DIG! Dom är bara feta, tröga och klarar inte av taken av att du är smal och söt anna =)

Ta absolut inte åt dig!!!!!!!
Då vinner dom!

Kramar Clarie

2008-05-08 @ 20:43:39
URL: http://anaandme.blogg.se
Postat av: lina

ta inte åt dig, ignorera dem, skratta åt dem, gör vafan du vill men ta inte åt dig.

ta istället åt dig alla som stöttar dig igenom detta!

2008-05-08 @ 20:54:51
URL: http://linafredman.blogg.se
Postat av: Elin

MAT FTW

MMMMM GODIS MMM CHOKLAD MMMM PIZZA MED MASSOR AV FLOTTIG SMÄLT OST MM CHIPSSSS MMMMMMMMMM GLASS MED CHOKLADSÅÅÅSSS

2008-05-08 @ 21:08:29
Postat av: AE

HAHAHA, ovanstående kommentar? You made my day!

Vad tror du att du åstadkommer med att skriva sådär? Mer målmedvetenhet för oss sjuka att aldrig slänga i oss skräpmat kanske? Jajamensan!

/ AE

2008-05-08 @ 21:47:59
URL: http://anorex.blogg.se
Postat av: Elin

MMMMMMMMMMMM CHEESEBURGARE

2008-05-08 @ 22:16:14
Postat av: Isabelle

Får också massa idioter som kommenterar! sen finns det ju massa andra omogna typer med (som de ovan).. Take care! kram Isabelle

2008-05-08 @ 23:03:53
URL: http://myskin.blogg.se
Postat av: Anonym

har läst din blogg i ett par dagar nu, men känner redan nu att det är dags att sluta läsa den. helt sjukt trodde att jag kommit över min anorexi som jag kom över typ för ett år sedan, men för varje ord jag läser i din blogg kommer känlsan tillbaka "kanske är det dags att gå ner 5 kilo". lycka till med dig själv iallafall, sök hjälp för din egen skull. så som du lever, så höll jag på från och till i fem år. du missar så mycket roligt du kan göra pga. av att maten och alla jävla kalorier styr ditt liv. Jag tror att du tänker "lätt för dig att säga", men tro mig jag vet precis hur du känner och det är ett jävla helvete!!

2008-05-08 @ 23:19:59
Postat av: N

Första gången jag är inne här, och det är inte roligt. Jag har själv haft anorexia, och tog mig till slut ur det - thank god. Äter normalt nu, ser normal ut och jag känner mig lycklig igen. Jag skaffade hjälp innan det var alldeles för sent. Jag vill inte skratta åt din blogg och det du skriver i den, men just nu känns det som ett slag i magen när du skriver att DU är tjock. Vad är då inte jag eller de flesta andra som läser din blogg? Vi måste ju då vara smällfeta eller hur? Och säg nu inte att jag inte förstår dig, för det gör jag. Har fanimej varit i samma sits, men greppa tag i ditt liv. Kurator? Psykolog? Dietist? Funkar utmärkt, skit i familj o pojkvän om dom inte gör dig lycklig, trycker dom bara ner dig så får du söka dig till folk du trivs med. Ska sluta läsa din blogg nu. Det var ett misstag att poppa in här, men visst är det kul att blogga alltid.

2008-05-09 @ 03:08:10
Postat av: F

seriöst, skit i dom där jävlarna! dom har ingen aning om hur det är.

2008-05-09 @ 08:09:29
URL: http://findyourwords.blogg.se
Postat av: sanny

ush, försök att inte ta åt dig, fast det är svårt.

2008-05-09 @ 10:23:45
Postat av: Amanda

Tycker anorexia är jätte intressant, Skulle jag kunna få ställa lite frågor om det till dig? Via msn eller något? Tacksam för svar // A

2008-05-09 @ 10:46:58
Postat av: alex

Namecalling och svårdomar passar sig aldrig i en vuxen disskution, så där håller jag med dig, helt fel av personer som gör så.
Men det du skriv frustrerar många. Du skriver öppet om ett "beroende", en sjukdom som du i många lägen tydligt visar att du inte vill bli frisk ifrån.
Kanske lite elak jämnförelse, men om du känner någon som är alkolist, men som tydligt visar och säger att han/hon gärna dricker mycket och ofta, att den personen låter det styra deras liv, men att de inte tänker göra något åt det. Skulle du då inte känna en viss frustration och en känsla av att vilja hjälpa?

2008-05-09 @ 11:58:24
URL: http://lovehatereligion.blogg.se
Postat av: alex

Om du känner att du är "döende" och att man slår på dig när du ligger när man skrattar åt dig, fundera då på om de val du tagit i livet är de som gör dig lycklig? För oavsett vad andra säger, lycka går att finna, men den måste ofta komma innifrån. Det är du själv som skapar din lycka.
har följt din blogg ett litet tag" och kommenterat en hel del" och önskar du ser att du är sjuk och behöver söka hjälp.
man kan vara smal och frisk, man måste inte gå vägen genom anorexia för att bli nöjd med sin kropp

2008-05-09 @ 12:00:54
URL: http://lovehatereligion.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jag håller med dig, tycker självklart att det är hemskt att du inte äter något, men självklart så förstår jag dig.. har själv väldigt med mitt utseende och önksar ofta att jag var smalare..
Man väljer ju själv hur man vill leva, ingen annan jävel ska då skratta eller säga vad som är rätt fel.
Däremot tror jag att du är jättefin och smal.. och jag hoppas att du inte förlorar dig själv och dem runt om kring dig. Många dör tyvärr av anorexi, hur snyggt det än är så hoppas jag du vet hur farligt det är.

ha det bra! =)

2008-05-09 @ 13:30:47
URL: http://linneawikman.tjejsajten.se
Postat av: Belladuger.se

=(

2008-05-09 @ 17:00:02
URL: http://www.belladuger.se
Postat av: Anonym

Varför skriver du hur synd det är om dig om folk inte får skratta? :s Internet är ju rätt stort, du kan ju inte förvänta dig att alla tar dig på allvar.

2008-05-10 @ 10:53:15
Postat av: Anonym

Ps. Folk kan anmäla dig för att du lägger upp folks IP på internet

2008-05-10 @ 10:53:53
Postat av: Mimmi

Nu säger du imot dig själv igen. Många gånger har jag sett dig skriva "Ta tag i era liv tjejer, sluta ät!" eller liknande. Ska det komma från dig? Sluta säg till andra att göra grejer som du själv inte kan.

2008-05-10 @ 16:54:54
Postat av: Maja

Det här var ju lite komiskt. Jag kommentera tidigare ett inlägg angående du är vad du äter, sen nu läste jag detta och måste bara skriva igen då. Du säger att folk är elaka som skrattar åt dig osv, men du tycker inte du är lika elak som hånar folket på du åär vad du äter då?

Tänk lite tjejen!

Jag menar absolut inget illa, o jag lider med dig i dina problem (även om jag inte har ngn aning om hur det är att vara i en sån sits)! MEN bara för att du mår dåligt så betyder det 1. inte att andra inte också kan göra det av helt andra anledningar 2. att du har rätt att trycka ner andra!

Ha det bra, och jag hoppas du klara av att ta dig ur det här och kan vara nöjd med dig själv på något annat vis.

Mvh Maja

2008-05-15 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se